Naturalna świeca konopna - coś więcej niż tylko świeca.

Cześć!

Kilka tygodni temu opowiedziałam Wam o olejkach konopnych INDIA, które polubiłam za działanie oraz aromatyczne zapachy. W domu został mi jeszcze jeden produkt tej marki. Jest to swoista nowość INDIA Cosmetics, która jednak już skradła moje serducho.

Naturalna Świeca konopna bo o niej będzie dziś mowa, składa się z naturalnego wosku sojowego i zawiera dodatek olejku konopnego o zapachu pomarańczy i cynamonowca.  Od razu Wam powiem, że zapach palonej świecy jest mało intensywny jednak kiedy "użyjemy jej" wydobywa się zdecydowanie cynamonowo - goździkowy aromat.



"Świeca konopna jest wykonana wyłącznie z naturalnych składników, bez parafiny czy substancji ropopochodnych. Nie wydziela substancji toksycznych podczas spalania, jest bezpieczna dla alergików. Bardzo ekonomiczna - długość spalania - do 25 godzin.

Olejek z cynamonowca działa pobudzająco i dodaje energii. Zalecany w przypadku depresji, wyczerpania nerwowego, drażliwości. Wdychanie go łagodzi objawy infekcji górnych dróg oddechowych. 

Olejek pomarańczowy działa dobroczynnie w przypadku napięcia nerwowego i bezsenności, relaksuje oraz poprawia nastrój. "

Skład:


Świeca znajduje się w solidnym słoiczku z ciemnego szkła. Zamykana jest plastikową nakrętką z subtelną naklejką na wieczku.
Moim zdaniem tyle w zupełności wystarczy.

Co mam na myśli mówiąc o używaniu świecy? Bynajmniej nie samo palenie w celu uzyskania aromatu czy rozjaśnienia mrocznych zakamarków naszego domu. Otóż świecę konopną można stosować również jako produkt do masażu ciała! Wosk podczas jej palenia ma niską temperaturę i spokojnie może być wylewany bezpośrednio na skórę. Od razu Wam powiem, że stosowałam ją w tej kwestii tylko do masażu stóp. Natomiast regularnie sięgam po jej roztopiony wosk w celu nawilżenia suchych dłoni, całych rąk czy nóg na przykład po depilacji. 
Bardzo szybko okazało się, że świeca ta posłuży u mnie do celów kosmetycznych. Uwielbiam jej cynamonowy zapach który dla mnie zawiera nutkę goździków. Aromat ten utrzymuje się na skórze dość długo i jest bardzo intensywny. Tu warto mieć to na uwadze, ponieważ nie każdy lubi takie zapachy, nie mówiąc już o intensywności.




Skóra po nałożeniu na nią wosku jest jedwabista, cudownie gładka choć z wyczuwalnym filmem. Tu na same dłonie zalecam używać wosku jednak na noc. Pomaga pozbyć się nieestetycznych suchych skórek wokół paznokci.
Wosk sojowy pięknie pielęgnuje skórę, zauważyłam też że przyspiesza gojenie się drobnych zadrapań.
Masaż stop odpręża i pomaga się zrelaksować. Przede wszystkim chyba jednak kojąco działa aromat, który wydobywa się z wosku podczas masażu.

Cena za 90 g świecę to 29, 99 zł i możecie ją znaleźć w sklepie Indiacosmetics.pl  Biorąc pod uwagę jej "wszechstronność", bardzo przyzwoite działanie kosmetyczne, wydajność ( służy mi ponad miesiąc dość regularnego stosowania na różne części ciała i wciąż jest jej sporo ) uważam, że cena jest adekwatna do jakości. 

Myślę też, że taka świeca może być nie tylko ciekawym produktem w naszym domu ale również cudnie posłuży jako prezent. Przydałoby się tylko więcej wersji zapachowych, ponieważ nie każdy lubi takie "zimowo - świąteczne " aromaty.
Dla mnie Świeca konopna to przede wszystkim ciekawy produkt kosmetyczny, myślę że jeszcze po niego sięgnę.  A czy Wy znacie ten produkt? Czy lubicie kosmetyki konopne? 

Pozdrawiam.
Malinka M


Brak komentarzy :

Prześlij komentarz

Malinkowy Świat © 2015. Wszelkie prawa zastrzeżone. Szablon stworzony z przez Blokotka