Przeczytane w grudniu .

Stary rok zakończyłam jedną tylko książką., ale za to jaką ! 

Taką, gdzie już na początku było mi przykro, że się skończy. Książki Anety Jadowskiej i jej świat magii i humoru skradł moje serce już bardzo dawno. Chyba  z rozmysłem unikałam sięgnięcia po trzecią część przygód Witkaca i jego córki Kurczaczka  żeby opóźnić jej koniec. 


Tytuł: "Szamański twist" 

Autor: Aneta Jadowska 

Kategoria :fantasy, science fiction

"Smutek i Gniew buszujący po Toruniu to dopiero początek. Witkacy, nieoczekiwanie wysłany na wczesną policyjną emeryturę, szuka nowych możliwości zarobku. Egzorcysta na godziny? Gorąca linia dla graniczników? A może detektyw od spraw nadprzyrodzonych? "

Szamański Twist to zwieńczenie i zakończenie przygód bohaterów z Torunia. To wciągająca lektura, która przenosi nas w miejsce gdzie dwa światy istnieją obok siebie, a magia miesza się z rzeczywistością szarych ludzi. Kto kocha brutalny nieco humor, dystans do siebie i świata i oczywiście magie ten koniecznie powinien sięgnąć po tę trylogię. 

Nie mogę powiedzieć żebym była dumna z ilości przeczytanych książek w 2021 roku, ale obiecałam sobie że ten rok będzie pod tym względem lepszy. 

-----------------------------------------------------------------------------------------------------------

Nowy rok to czas na nowy start, świeże pomysły, realizację kolejnych planów i marzeń. To też czas inwestycji i zdobywania nowych klientów. Pomocne w tym ostatnim mogą być  Stojaki na plakaty , które posłużą nam do wyeksponowania treści mających zwrócić uwagę potencjalnych klientów. A stojaki na plakaty wybrane rozważnie będą nie tylko komponować się dobrze z otoczeniem ale też posłużą długie lata.

Pozdrawiam.

Malinka M.

Brak komentarzy :

Prześlij komentarz

Malinkowy Świat © 2015. Wszelkie prawa zastrzeżone. Szablon stworzony z przez Blokotka