Le Petit Marseillais nowe zapachy Prowansji w żelach pod prysznic!

Marki Le Petit Marseillais nie trzeba nikomu przedstawiać prawda? To kraina zapachów Południa i Prowansji przywodząca na myśl naturalność, autentyczność, bliskość i radość życia. W swoim asortymencie ma wiele produktów do pielęgnacji ciała od żeli , przez pianki, olejki do kąpieli po mleczka do ciała. Jest w czym wybierać zarówno wśród samych produktów jak również wśród obłędnych zapachów.  Część produktów Le Petit Marseillais poznałam dzięki kampanią ambasadorskim dostępnym na Portalu dla Ambasadorek LPM. Jeśli jeszcze go nie znacie to śmiało - wejdźcie na https://ambasadorkalpm.pl/ i załóżcie konto. Wystarczy zgłaszać się do kolejnych kampanii ( w tej chwili trwa nabór do kolejnej ), a szanse na zostanie Ambasadorką LPM są naprawde duże, ja sama brałam już udziała w kilku ;) 

Dodaj napis

Tym razem w cudownym kartonie ( zawsze mają piękne i praktyczne kartoniki, które wykorzystuję w domu) znalazły się dwa nowe żele pod prysznic. Wersja dla mnie Śródziemnomorski Granat oraz wersja dla panów, z której korzysta moja brzydsza połowa ;) Czerwona Pomarańcza i Szafran.




Jak widać oba żele znajdują się w słusznej wielkości plastikowych butelkach o pojemności 400 ml. Charakterystyczne szaty graficzne przyciągają wzrok, na zamknięciach natomiast jak zawsze siedzi sobie "ludzik Lpm ". 

Składy:


Oba żele pachną niezwykle intensywnie i zdecydowanie umilają kąpiel. Męska wersja jest słodko- kwaśna. Mocno wyczuwam szafran, nawet bardziej niż pomarańczę. Podoba się on mężowi i mnie również. 
Wersja dla pań pachnie oczywiście granatem, choć nie do końca takim bardzo naturalnym. Jednak jest to słodki, bardzo przyjemny zapach który zdecydowanie odpowiada mnie oraz córkom.

Oba żele intensywnie się pienią , nie trzeba ich dużo aby umyć całe ciało. Po umyciu skóra jest pachnąca i miękka. Co dla mnie ważne, nie podrażniły nikogo z domowników a o to u nas nie trudno, zwłaszcza jeśli chodzi skórę córek. Gwoli wyjaśnienia - moje córki to już w zasadzie nastolatki, więc pisząc Wam że żelu używają moje dzieci nie sugeruję aby te produkty stosować u maluszków ;) 

Podsumowując kolejny raz żele pod prysznic Le Petit Marseillais okazały się bardzo przyjemnym produktem. Robią co mają robić, a więc sprawdzają się jako produkt do mycia ciała. Dodatkowo pięknie pachną a zapachy utrzymują się na skórze. Są wydajne, łatwo dostępne i w przystępnych cenach. Cenowo mieszczą się w wersji 400ml od 8 zł do 13 zł. 

Czy Wy znacie żele pod prysznic Le Petit Marseillais, albo tez inne produkty tej marki? Rozkochały Was w sobie zapachy Prowansji czy raczej nie jesteście fankami LPM? Piszcie śmiało.
#zmysłowyduet #ambasadorkalpm 

Pozdrawiam.
Malinka 







Brak komentarzy :

Prześlij komentarz

Malinkowy Świat © 2015. Wszelkie prawa zastrzeżone. Szablon stworzony z przez Blokotka