Co nowego , kosmetyki Eveline.

Witajcie.

Do tej pory chyba tylko raz czy dwa razy pojawiły się posty z nowościami, zakupami czy zapowiedziami tego co w najbliższych tygodniach będzie testowane aby doczekać się finalnie kilku słów na swój temat na blogu.
Dziś więc właśnie taki post dla Was mam. Przedstawiam pokrótce produkty, które pojawiły się u mnie kilka dni temu i spora część z nich na pewno doczeka się swoich recenzji.



Kremowy róż do policzków w sztyfcie.
Dostępny w czterech odcieniach. Mój to nr.03. Podoba mi się forma różu, w sztyfcie jeszcze nie używałam. Nieczęsto używam różu do policzków , tak że zobaczymy jak nam się będzie "nosiło". 


Kremowy rozświetlacz do twarzy CREAM FACE ILLUMINATOR
Dostępny w dwóch odcieniach - gold i light. Ja mam wersję gold. Nieco już go miziałam i wstępnie mi się podoba. 


Liquid Control HD podkład do twarzy.
Nowość Eveline, którą widuję na blogach i której byłam bardzo ciekawa.
Dostępny w sześciu odcieniach, ja wybrałam najjaśniejszy i powiem Wam że rzeczywiście jest jaśniutki i fajnie wtapia mi się w aktualny odcień cery. Wstępnie mi się podoba i na pewno doczeka się osobnej, dłuższej opinii.


Czarny eyeliner CELEBRITIES WILDLASH
Wizualnie prześliczne maleństwo, ale kresek nie umiem robić o czym przekonałam się już dawno temu. Myślę że przekażę którejś z sióstr, niech sprawdzają jak się spisuje:) 


All in One profesjonalny zestaw do makijażu i stylizacji brwi
Nowość Eveline.
Dostępny w dwóch wersjach.- 01 i 02. Moja wersja to drugi wariant.
Trochę ciemny ale do zaakceptowania. Na pewno będę korzystać i też pojawi się o nim kilka słów na blogu.


ALL INE ONE Lip gloss
Dwa błyszczyki do ust. Dostępnych jest sześć wariantów kolorystycznych. Ogólnie bardzo delikatnie podkreślają usta. 


Pomadka AQUA METALLIC Lipstick
Pomadki dostępne w sześciu odcieniach. U mnie dwa brązy 800 oraz 802. Oba mi się podobają i na pewno będę często używać. Zobaczymy jak wyjdzie z trwałością. 


Aqua Trend Collection pomadka ultra-nawilżająca
Dostępnych sześć odcieni czerwieni. Kolory intensywne , u mnie w wersji 825 i 821. Na co dzień nieco zbyt odważne ale na pewno znajdę okazję aby mogły się wykazać. 


Eveline Cosmetics Magical CC Cream SPF15
Ten produkt od razu mi się spodobał. Jaśniutki, fajnie się stapia z cerą. Jeśli nie spowoduje niespodzianek po dłuższej znajomości to możemy się bardzo polubić. 


Skoncentrowana odżywka do paznokci Total Action Sensitive 8w1
Dobrze znana chyba wszystkim odżywka do paznokci. Ma tylu zwolenników co przeciwników. Ja plasuję się tak po środku.


Intensywnie nawilżające serum do paznokci z aloesem
Nowość Eveline. Już w użyciu, czekam na efekty.


Widzę tu parę  obiecujących perełek. Za jakiś czas pojawiać się zaczną opinie o nich, a tymczasem piszcie co Was najbardziej ciekawi. A może znacie już któryś z kosmetyków? Piszcie  co lubicie a co wręcz przeciwnie. 

Pozdrawiam.
Ewelina



Brak komentarzy :

Prześlij komentarz

Malinkowy Świat © 2015. Wszelkie prawa zastrzeżone. Szablon stworzony z przez Blokotka