Regenerum, regeneracyjne serum do paznokci.

REGENERUM
regeneracyjne serum do paznokci
 

Cena w zależności od apteki.
Ja płaciłam 19zł , ale wiem że były po 16 zł jak  również w sąsiednim mieście są po 25 zł.



Dwa miesiące temu postanowiłam sprawdzić co dobrego może Regenerum zrobić dla moich paznokci.
Stosowałam sumiennie , jedna przerwa tygodniowa była ze względu na to że potrzebowałam mieć pomalowane paznokcie a wiadomo z lakierem Regenerum się nie stosuje.
Żeby moja opinia została zrozumiana muszę Wam powiedzieć że mam duży problem z paznokciami
prawej dłoni.Podejrzewam przedawkowanie odżywki Eveline w ubiegłe wakacje.
Dwa paznokcie mają bardzo nierówną powierzchnie i nie rosną na nich skórki (to akurat mi nie przeszkadza),wygląda to jakbym "poorała" sobie płytkę radełkiem do skórek, dodatkowo na kolejnym paznokciu kawałek jest nieprzytwierdzony do skóry.
Nie wiem jak to określić, ale jak mamy część paznokcia która jest zwykle biała to u mnie było! tak do połowy paznokcia .Ale to stało się kiedy zmywałam lakier zmywaczem w pojemniku z gąbką.
A może to wina jednak tych zmywaczy?
W każdym bądź razie już ich nie używam .
Tak więc ja od Regenerum oczekiwałam ogólnej poprawy kondycji pazurków na obu dłoniach oraz dodatkowo liczyłam bardzo na "naprawienie" tych moich nieszczęsnych trzech pazurków z którymi mam największy problem.




Konsystencja- wodnista, dość rzadka .
Wygodna aplikacja pędzelkiem.
Długo się wchłania w płytkę paznokcia.

Wydajność - ok dwóch miesięcy codziennego stosowania.

W ogólnej poprawie kondycji serum się sprawdziło.
Paznokcie wyglądają zdrowiej. Są mocniejsze i szybciej rosły.
Bardzo ładnie służył skórkom wokół paznokcia.
Paznokieć który "odstawał" nieco się podgoił ale bez rewelacji.
Niestety moje dwa największe problemy, czyli nierówne powierzchnie na wspomnianych paznokciach nie uległy żadnej poprawie.
Podsumowując jeśli jesteśmy systematyczni i nie potrzebujemy drastycznej pomocy, a jedynie poprawy kondycji naszych paznokci to Regenerum się sprawdzi.

Ja w poniedziałek  postanowiłam dać jeszcze jedną szanse Eveline tym razem wybrałam 8 w jednym.
Przyznaję że z bijącym sercem aplikowałam pierwszą warstwę ale odpukać nic się nie dzieje:)
Mam nadzieję że tym razem się uda.Jeśli nie, to zostaje wizyta u jakiegoś specjalisty, choć nie lubię chodzić do lekarzy :)

A jak u Was spisało  się Regenerum?
Miałyście, pomagało czy może nie.
Pozdrawiam.
Ewelina

Brak komentarzy :

Prześlij komentarz

Malinkowy Świat © 2015. Wszelkie prawa zastrzeżone. Szablon stworzony z przez Blokotka