Oriental secret - maseczka do twarzy.

Witajcie!
Maseczka oczyszczająco - odświeżająca 
ORIENTAL THERAPY 
Koreańska maseczka ziołowa, oczyszcza skórę,pozostawia ją czystą i odświeżoną .
Firmy:

Maseczkę można kupić w sklepie internetowym Grota Bryza  za 7zł.
Skład.

Zastosowanie:
Pstrolistka sercowata posiada przeciwzapalne i antybakteryjne, jest polecana z problemami skórnymi.
Odżywia skórę oraz polepsza metabolizm w organizmie.
Portulaka zimowa jest stosowana w leczeniu skóry.
Zawarte w Soforze japońskiej flawonoidy działają przeciwzapalnie oraz przeciwalergicznie, jednocześnie pomagają usunąć nadmiar tłuszczu i ograniczają formowanie się tkanki tłuszczowej. Maseczka działa kojąco na wrażliwą skórę, kontroluje wydzielanie sebum.



Moja opinia.

Cóż..maseczka ogólnie działanie ma przyjemne.
Po wyciągnięciu  jest mocno nawilżona dobroczynnymi składnikami - co się chwali.
Nie uczuliła, co sprawdziłam najpierw robiąc wskazany test na ramieniu.
Nic a nic na twarzy niechcianego  się nie pojawiło.
Skóra po zdjęciu była przyjemnie nawilżona i oczyszczona .
W dotyku przyjemna:)

Jednak mam duże zastrzeżenie do samej maski.
Po rozłożeniu okazało się że jest potwornie szeroka!
Ja wiem, moja twarz jest dość specyficzna, wąska , podłużna ...ok.
Ale przykładowo wspomniana ostatnio maseczka z śluzem ślimaka mimo podobnych rozmiarów i kształtu na buźce otworami wpasowała się idealnie .
Oczywiście też nieco za duża była, ale to jak wszystkie tego typu maseczki.

Prz tej maseczce niestety miałam duży problem, jak naciągałam na nozdrza to brakowało na czole,i odwrotnie.

Ale wytrzymałam 20 minut, naciągając po troszkę gdzie brakowało co chwila.
Siedziałam przy tym przed komputerem i nie "spadała"  wiec trzyma się jak należy.

Podsumowując: z efektów jestem zadowolona,cena też przystępna.
Jedyne zastrzeżenie do rozmiaru- zdecydowanie za szeroka jak dla mnie i myślę że dla części z Was również.


Gdyby była mniejsza / węższa kupiła bym ponownie a tak niestety nie.
Jednak mam chęć sprawdzić jeszcze inne produkty firmy Orientana Seceret.

A Wy?  Miałyście do czynienia z tą maseczką?
Czy ten rozmiar tylko dla mnie taki nietrafiony?
Pozdrawiam cieplutko.
Ewelina

Brak komentarzy :

Prześlij komentarz

Malinkowy Świat © 2015. Wszelkie prawa zastrzeżone. Szablon stworzony z przez Blokotka