Świeżość w mieszkaniu z Ardor.

Cześć!

Mawiają, że porządek w domu to porządek w życiu. Może i coś w tym jest.  Dla mnie akurat kwestia utrzymania porządku w mieszkaniu i wokół siebie jest bardzo ważna. Wyniosłam z domu przekonanie że człowiek może mieszkać skromnie ale zawsze powinno być czysto. Dodatkowo mój ojciec w kwestii czystości w domu jest pedantem i ja tego hopla przejęłam po nim. 

Czystość w domu to jednak nie tylko umyta podłoga, wytarte kurze czy okna bez smug, ale również przyjemny zapach. Dlatego w moim domku znajdzie się zawsze kilka odświeżaczy do powietrza, pachnące olejki które dodaje do mycia podłóg czy do wody z octem kiedy myję np. kabinę prysznicową. Nie mniej ważny jest też zapach w szafach i tu nieocenione stają się saszetki zapachowe. 


Nie mam jednej marki produktów zapachowych, po którą sięgałabym tyko i wyłącznie. Chętnie wybieram nowe zapachy i to co dla mnie nowe. Od jakiegoś czasu znam i lubię markę Ardor, którą część z Was zapewne również zna.
Plus to niewątpliwe niewysoka cena ich produktów oraz całkiem przyzwoita jakość.

Fioletowa saszetka z lawendą to zapach przeznaczony właśnie do wspomnianej wcześniej szafy. Wardrobe Freshener Sachet, lawenda. Ładna szata graficzna jest przyjemna dla oka i sprawia że sięga się po nią z przyjemnością. Zapach jaki wydostaje się z tego produktu to chemiczna w odbiorze, niestety lawenda. Chociaż nie pachnie ona prawdziwym kwiatem to nie jest to duszący zapach i można go uznać nawet za przyjemny. 
Co ważniejsze długo utrzymuje świeżość w szafach, a o to głównie mi chodzi w takich produktach. Nie zapominajmy że saszetka odstrasza również mole ! 
Zdradzę Wam, że ja saszetki wożę też w samochodzie pod siedzeniami i tam też się dobrze spisują ;) 


Ciemno fioletowy pojemnik z sugerującą odrobinę luksusu szatą graficzną to Ardor Euphoria – wkład do odświeżacza powietrza z linii produktów For Your Home Euphoria. Jest to wymienny wkład do urządzeń Freshmatic, ale stosować go można też jako tradycyjny odświeżacz powietrza. 
Zapach ma intensywny, perfumowany. Dobrze spisuje się w odświeżaniu i utrzymywaniu ładnego zapachu w pomieszczeniu. Ja używam go w urządzeniu ustawionym na drugi stopień częstotliwości "psikania" i wystarcza to do dobrego odświeżania naszych domowych zakątków. Odświeżacz ma odświeżać i usuwać nieprzyjemne zapachy - w tej kwestii odświeżacze Ardor się sprawdzają. 

Produkty Ardor znam z sklepu Intermarche, lubimy się z nimi i często goszczą w naszym domu. A Wy sięgacie po odświeżacze tej marki? Jakie produkty goszczą w Waszych domach jeżeli chodzi o kwestię zapachów? 

Pozdrawiam.
Malinka M.


Brak komentarzy :

Prześlij komentarz

Malinkowy Świat © 2015. Wszelkie prawa zastrzeżone. Szablon stworzony z przez Blokotka