Żel myjący do twarzy Duetus.

Cześć!

Duetus to  polskie kosmetyki naturalne, przeznaczone do pielęgnacji utrzymane w konwencji minimalizmu i uniwersalizmu. To marka produktów przeznaczonych dla dwojga stworzona przez Sylveco.

Produkty Duetus wyróżniają się funkcjonalnością. Są to pierwsze na rynku kosmetyki anty-trądzikowe, anti-pollution ( kosmetyki anty-smogowe) oraz unisex.
Posiadają  unikatowe receptury oparte o właściwości regulująco- detoksykujące (węgiel aktywny,  olej z konopi, olej z czarnuszki, ekstrakt ze skrzypu polnego, kwasy AHA, BHA, PHA). Są w 100% wegańskie, naturalne i mają biodegradowalny skład. Nie zawierają sztucznych barwników ani aromatów a kompozycje zapachowe pochodzą z naturalnych olejków eterycznych.
Produkty Duetus były dla mnie dużą nowością i jako fanka Sylveco nie mogłam nie poznać się bliżej z ich nową marką. Swoją przygodę z produktami Duetus zaczęłam od żelu myjącego do twarzy oraz toniku. Dziś opowiem Wam jak spisał się u mnie wspomniany żel.

"Orzeźwiający żel myjący do codziennego stosowania. Dzięki zawartości delikatnych składników oczyszczających, skutecznie usuwa wszelkie zabrudzenia oraz matuje, nie pozostawiając przy tym uczucia ściągnięcia skóry. Zawiera kwasy salicylowy i mlekowy o delikatnych właściwościach złuszczających oraz odblokowujących pory. Sorbitol skutecznie zabezpiecza skórę przed utratą wilgoci, zapewniając jej odpowiedni poziom nawilżenia. Ekstrakt z nagietka łagodzi i przyspiesza regenerację naskórka. Wyciąg z lukrecji gładkiej wykazuje właściwości antyoksydacyjne oraz delikatnie rozjaśniające. Dodatek naturalnych olejków eterycznych nadaje naturalnie świeży i przyjemny zapach."

Skład:

Przede wszystkim na uwagę zasługuje oryginalny design opakowań tej matki. Żel myjący do twarzy znajduje się w czarnym, plastikowym opakowaniu. Naklejka z informacjami jest w kolorze limonkowym co w całości na pewno przyciąga wzrok klientów na sklepowych półkach.
Żel ten dozujemy za pomocą pompki co jest wygodnym rozwiązaniem. W butelce znajduje się 150 ml dość gęstego i wydajnego żelu o orzeźwiająco ziołowym zapachu. Co do wydajności żel właśnie się kończy i wystarczył mi na sześć tygodni regularnego stosowania. 

orzeźwienie, oczyszczenie, twarz, mycie twarzy


Podczas mycia żel słabo się pieni, co ja w produktach myjących lubię. Przeszkadza mi nadmierna ilość piany, która pcha się do ust i nosa :) Dobrze się spłukuje.
Jako produkt oczyszczający produkt ten spisuje się dobrze. Skutecznie usuwa resztki makijażu, nadmiar sebum i odświeża twarz po nocy. Docenia też, że nie uczulił mnie ani w żaden sposób nie podrażnił.
Po umyciu twarz jest oczyszczona i odświeżona, choć zdarzało mi się że sporadycznie była ściągnięta i sucha. Dyskomfort ten szybko jednak mijał po użyciu toniku do twarzy.
Warto wspomnieć, że moja cera w tej chwili kwalifikuje się do tłustej i do takiej cery, żel ten się nadaje. Ogólnie zrobił na mnie pozytywne wrażenie. Doceniam go za naturalny skład, skuteczność i delikatność. Na pewno jeszcze go kupię, myślę że sprawdzi się u mnie na zmianę z żelem do twarzy z zielonej serii Vianek.

Cenowo Żel myjący do twarzy Duetus przedstawia się nie najgorzej bo waha się między 16 zł a 20 zł, w zależności od sklepu. Dostępność to głównie sklepy internetowe, oczywiście sklep Sylveco, stacjonarne apteki i niektóre stacjonarne drogerie. Widziałam też produkty Duetus w Gorzowskim Tesco.

Czy Wy już poznaliście produkty Duetus? Jak sprawdzają się one u Was? Ja na pewno jeszcze będę chciała poznać krem do twarzy na dzień z tej marki tylko najpierw spróbuję upolować próbkę.

Pozdrawiam.
MalinkaM.



Brak komentarzy :

Prześlij komentarz

Malinkowy Świat © 2015. Wszelkie prawa zastrzeżone. Szablon stworzony z przez Blokotka