Makijaż z Eveline - Krem CC, Aqua Trend, Celebrities wildlash i zestaw do stylizacji brwi.


Dziś przedstawię Wam  kolejne produkty do makijażu od Eveline Cosmetics . Na osobny post zostawiam podkład HD , który jak najbardziej zasługuje na dłuższa chwilę uwagi. Tymczasem zapraszam na kilka słów o makijażowych niezbędnikach.

AQUA TREND RED COLLECTION



Pomadki AQUA TREND to jeden z flagowych kosmetyków marki Eveline z kolekcji Czerwieni.
Do mnie trafiły dwa odcienie 825 oraz 821.


Obie pomadki to intensywnie czerwone kolory. Uważam, że są piękne natomiast do mnie, niestety czerwone kolory nie pasują. Natomiast dwie z nich znalazły nowy dom u mamy, a jedną ( 825 ) przekażę Wam w rozdaniu już niedługo, ponieważ ta była zdublowana.



Trzeba im przyznać, że kolory mają intensywne i ładnie pokrywają usta już po pierwszej warstwie. Są bardzo trwałe i szybko zastygają. Trzeba nakładać je uważnie, ponieważ ciężko je zmyć by zrobić poprawki. Pomadki Aqua trend mają tendencję do wyjeżdżania za kontur ust więc warto użyć do niej konturówki. 
Usta prezentują się ładnie, wydają się pełniejsze, nawilżone. Nie wysuszają ust. Trwałość jak wspomniałam jest dobra, spokojnie 4 godziny na ustach ( bez zbytniego obcałowywania się , podjadania) wytrzymują. 
Cena ok 18 zł do wyboru sześć odcieni czerwieni. 

Czarny eyeliner CELEBRITIES WILDLASH



Eyeliner Celebrities dostępny jest w czterech wersjach kolorystycznych - czarny, brązowy, fioletowy i niebieski. Cena ok 15 zł.



Wizualnie eyeliner prezentuje się bardzo stylowo. Podoba mi się , choć niestety ja nie potrafię używać takich produktów bez szkody dla swojego wizerunku :)  Tak, więc ten eyeliner również znalazł innego właściciela. W bardzo poręcznym maleństwie , które spokojnie zmieści w każdej torebce mamy cieniutki pędzelek który ułatwia równomierną aplikację. 
Według kuzynki ładnie podkreśla oczy, nie sprawia problemów przy malowaniu ładnej kreski. Jest trwały ( wytrzymał cały dzień ) . Nie rozmazuje się i nie kruszy. Za tę cenę myślę, że każdy kto lubi podkreślone oczy eyelinerem spokojnie może go wypróbować. 


PROFESJONALNY ZESTAW DO STYLIZACJI I MAKIJAŻU BRWI


Maleństwo, które zamieszkało już w mojej kosmetyczce od pierwszego użycia. 
Zestaw  ten to kolekcja dwóch matowych cieni do brwi oraz wosku, który pomaga utrwalić kolor.
Dostępne są dwie wersje  kolorystyczne. 




Opakowanie jest plastikowe , dołączony jest do zestawu aplikator  z ściętym pędzelkiem ułatwia aplikację. Pigmentacja cieni jest dość słaba, ale w moim przypadku wystarcza. Z tym, że ja najpierw nakładam wosk i na niego cienie. W ten sposób wygodnie i łatwo nadaję kolor i kształt brwiom. U mnie efekt utrzymuje się spokojnie cały dzień bez poprawek.
Nie jestem makijażystką a "zwykłą" dziewczyną i myślę że ten zestaw do stylizacji brwi będzie idealny właśnie dla takich zwykłych, zaczynających swoją przygodę z makijażem dziewcząt.
Cena ok. 25 zł. 

MAGICAL CC CREAM


"Multifunkcyjny produkt przeznaczony do pielęgnacji każdego typu cery. Formuła Magical Colour Correction sprawia, że krem zaraz po aplikacji zmienia się w lekki fluid matujący, nadający cerze jednolity i naturalny koloryt.
Zamknięte w mikrokapsułkach naturalne pigmenty mineralne stopniowo uwalniają się i długotrwale korygują niedoskonałości."



Dostępny w czterech odcieniach Krem CC znajduje się w miękkiej tubce. Ja mam najjaśniejszy nr 50.
Konsystencję ma typowo kremową i choć wizualnie wygląda jak krem to na twarzy zmienia się w lekki podkład. Delikatnie wtapia się w kolor skóry, matuje cerę i ujednolica jej kolor. Teoretycznie ma też ukrywać niedoskonałości, jednak w praktyce nie spodziewałabym się zbyt wiele. To jest krem a nie podkład. Lekko wyrówna nam  pieguski, zakryje drobne zaczerwienienia ale nie schowa krostek itp.  Nie mniej , na co dzień jak najbardziej się nadaje.  U mnie wyrównuje kolor cery , piegi nie rzucają się tak w oczy;) Cera jest zmatowiona a jednocześnie ma lekki blask, przy czym nie jest to typowe "świecenie" a raczej ładne rozświetlenie. Taki pożądany przeze mnie efekt utrzymuje się do 4 godzin, później mam wrażenie że zaczynam się świecić i spływać. Krem CC Magical ma też całkiem ładny zapach :) 
Cena ok 15 zł

A czy Wy znacie powyższe produkty? Lubicie czy wręcz przeciwnie? 

Pozdrawiam.
Malinka 








Brak komentarzy :

Prześlij komentarz

Malinkowy Świat © 2015. Wszelkie prawa zastrzeżone. Szablon stworzony z przez Blokotka