Szampon intensywna świeżość Ziaja

Witajcie :)
Dziś wolne, urzędy wzywały więc trzeba było jechać.
I dobrze, bo pogoda paskudna.Najlepsze,że mam wrażenie iż ten deszcz to tylko na mojej górce padał:/
Wykorzystując wolny od pracy dzień i to,że umysł świeższy chciałam Wam przedstawić dzisiaj
szampon Ziaja intensywna świeżość

Zdjęć mało, bo przy tej pogodzie słabo wychodzą...
Kosztuje ok 6zł za 400 ml.

Szampon do włosów tłustych, intensywna świeżość .

Skoro do tłustych i w dodatku zapach mięty to coś dla mnie pomyślałam:)
Co znalazłam na jego temat
  
 Substancje aktywne:
PROWITAMINA B5 (D-PANTHENOL) OCTOPIROXEKSTRAKT Z POKRZYWY EKSTRAKT Z ALOESU

DZIAŁANIE

    Wyraźnie zmniejsza przetłuszczanie się włosów.
    Eliminuje objawy i przyczyny powstawania łupieżu.
    Nawilża oraz zapobiega nadmiernej utracie wilgoci.
    Specjalna substancja aktywna zwiększa optycznie objętość włosów.

EFEKT
włosy świeże, nawilżone, elastyczne


Sama butelka, jest plastikowa w kolorach charakterystycznych dla Ziaja.
Zapowiadał się ciekawie.
Zapach mocno miętowy, który umilał mi każde mycie włosków.
Uwielbiam zapach mięty.
Ale nie utrzymuje się na włosach długo , co może i nie jest takie złe, bo nie każdy przecież musi miętę lubić:)


Konsystencja średniej gęstości, żelowa.
Piany tworzy sporo , ale trochę trzeba go na siebie wylać.
W każdym bądź razie na moje włosy nie wystarcza odrobina.

Myje dobrze, daje sobie radę z olejkiem,który ostatnio stosuję na końcówki.
Po umyciu włosy są jakby bardziej puszyste,są leciutkie, sypkie takie delikatne.
Czuje się tę świeżość, czystość świeżo umytych włosków.
Bardzo przyjemne uczucie;)
Rzeczywiście zauważyłam,że moje włosy już tak szybko się nie przetłuszczają.
Za to ma dużego plusa.

Jest jednak coś z czym sobie u mnie nie poradził - mianowicie nie pomógł przy łupieżu.
Jakiś miesiąc temu skusiłam się na odzywkę sayos i po niej pojawił się łupież.
A ja kupiłam Ziaję  ze względu na to,że min. "Eliminuje objawy i przyczyny powstawania łupieżu"
 Niestety nie podołał temu zadaniu.

Jeśli szukamy szamponu,do częstego stosowania i mamy przetłuszczające się włoski, a do
tego oczekujemy świeżości to "Ziaja intensywna świeżość" się sprawdzi.
Jeśli jednak oczekujemy jak ja, pomocy w walce z łupieżem to niestety nie tą Ziają droga:)


Ale nie odradzam i nie namawiam.
Dla każdego jest kwestią indywidualną czy coś się sprawdzi czy nie.
A za tę cenę nic nie tracimy wypróbowując go:)

Ja myślę,że sięgnę po niego jeszcze zwłaszcza latem jak przyjdą upały.
Wtedy przyda się włoską takie odświeżenie.
A teraz skończę tę butelkę i w między czasie poszukam czego innego na mój mały problem.

A może Wy znacie ten szampon?
Jak się u Was spisał?


Przypominam o trwającym rozdaniu oraz o nowym szybkim konkursie na FB.
http://echantillons-tests.blogspot.com/2014/03/moje-pierwsze-mini-rozdanie.html

https://www.facebook.com/photo.php?fbid=430590310418893&set=a.393056784172246.1073741827.393050577506200&type=1&theater

Pozdrawiam Was na przekór pogodzie - cieplutko.
Ewelina

Brak komentarzy :

Prześlij komentarz

Malinkowy Świat © 2015. Wszelkie prawa zastrzeżone. Szablon stworzony z przez Blokotka