Moje pierwsze Mini rozdanie:)


Witajcie !
Choć mam dopiero dwa miesiące,wiec nawet jeszcze nie raczkuję w blogosferze to serducho mi się  widzę że są osoby, które do mnie wracają regularnie:)
Dlatego pomyślałam,że zrobię dla Was takie mini rozdanie.
Nic wielkiego, ale mam nadzieję, że się spodoba.
Motywacją jest jedynie chęć zrobienia czegoś dla Was, a nie zdobycie obserwatorów czy "Lubisiów"
na Facebooku.Zwłaszcza,że z tego co się naczytałam sporo osób najpierw lubi a potem przestaje..:)
Tak więc rozdanie jest dla Wszystkich, wystarczy zostawić komentarz pod tym postem z informacją że bierze się udział i swoim adresem mailowym.
Za to otrzymujemy 1 los.

Ale, ale jako,że to dla Was, to będą też dodatkowe losy.

Za bycie obserwatorem - 1 los
Za bycie obserwatorem sprzed rozdania -  2 losy
za polubienie na facebooku strony Echantillons.Tests - 1 los
za udostępnienie banera na blogu - 1 los
za udostępnienie info o rozdaniu na FB - 1los.


Więc w sumie można zdobyć 7 losów i zwiększyć szansę na wygraną:)
Jeśli "moje dziewczynki" obserwatorki zechcą wziąć udział automatycznie mają już 4 losy :)

Regulamin:

1.Organizatorem rozdania jestem ja.
2.Losowanie odbędzie za pomocą maszyny losującej, tak chyba najpewniej:)
5.Punktów można zdobyć w sumie 7.
6.Każde zgłoszenie dostanie odpowiednią ilość losów opisanych numerkiem.
3.Wysyłka nagród tylko na terenie Polski.Koszt wysyłki pokrywam ja
4.Rozdanie trwa od 16 marca do 30 marca
5.Wyniki ogłoszone zostaną najpóźniej trzy dni po zakończeniu rozdania.
Nie znam się jeszcze na tych "zasadach " ale chyba jest ok?:)

Szablon zgłoszenia:

BIORĘ UDZIAŁ
E-mail:

Dla chcących więcej :)
BIORĘ UDZIAŁ
Obserwuję jako;
Lubie na fb jako:
Baner:
Udostępnienie na FB:
Obserwator sprzed rozdania TAK/NIE:
E-mail:
Baner do pobrania:






Nagrody:

Jak widać przygotowałam dla Was rzeczy , które większość z nas lubi:



Za jakość zdjęć przepraszam, ale to wina pogody.Zazwyczaj robię zdjęcia na zewnątrz ze względu na lepsze światło ale dziś pada! :)


Tak więc dziewczęta życzę miłej zabawy i zapraszam do wzięcia udziału:)

Pozdrawiam serdecznie.
Ewelina.

Brak komentarzy :

Prześlij komentarz

Malinkowy Świat © 2015. Wszelkie prawa zastrzeżone. Szablon stworzony z przez Blokotka