TAG: Ekstremalne scenariusze

Cześć dziewczynki:)
Jakiś czas temu zostałam zaproszona do Tag'u przez Kasię z bloga http://kasias1980.blogspot.com/  i czas nadszedł odpowiedzieć na pytania ;D

Tak więc:

1. Musisz pozbyć się wszystkich swoich podkładów i możesz zatrzymać tylko 1 z wyższej półki i 1 z drogeryjnych - które to będą?

 Zależy co dla kogo jest "z wyższej półki" :)
Ja nie dała bym 200zł czy 600zł! za podkład .
Już drogie wydają mi się i tym samym zasługują na miano "z wyższej półki" produkty za np.60 zł.
I takim podkładem byłby Maybelline Anti Age Effekt który wystarcza mi zupełności i ogólnie uwielbiam go tak,że nie ma siły żebym się go pozbyła:)

2. Idziesz na rozmowę o pracę i pani przeprowadzająca rozmowę ma szminkę na zębach - mówisz jej o tym czy unikasz tematu?

Raczej bym powiedziała.
Nie uważam żeby to było nietaktem a przeciwnie.
Gdybym ja była w takiej sytuacji chciała bym żeby mi ktoś o tym powiedział.
Tak że "jak coś gdyby kiedyś " to walcie śmiało wolę wiedzieć niż chodzić z jakąś wpadką cały dzień :)

3. Masz zły humor/ czujesz się nieswojo i chcesz sobie poprawić humor - jaką pomadkę nałożysz żeby poczuć się piękniejszą?

 Nie wiem czy pomadka była by w stanie poprawić mi humor .I ogólnie jakikolwiek kosmetyk.
To już prędzej tabliczka czekolady ewentualnie trochę whisky;p
A jeśli już chciała bym poczuć się piękniejsza to podkreśliła bym oczko i na usta błyszczyk.

4. Cofasz się na 1 dzień do swoich lat nastoletnich - co zmieniłabyś w swoim makijażu i fryzurze?

Haahaaa wszystko!
Jejku jak ja się malowałam :)

5. Prosisz fryzjera o obcięcie włosów do ramion a'la Pixie Lott, ale fryzjer źle Cię zrozumiał i obciął Ci włosy na chłopaka (pixie cut) Co robisz?

a) Uśmiechasz się, dziękujesz a po wyjściu dzwonisz do mamy rozhisteryzowana.
b) Wybuchasz płaczem i sytuacja robi się niezręczna.
c) Skarżysz się managerowi i żądasz zwrotu pieniędzy.

Szczerze chyba bym sie zapłakala.
Mam długie ( już!) włoski a dodatkowo dość sporawe uszeta więc fryzury na pazia nie są dla mnie i zawsze byłam na tym punkcie uczulona .
Tak więc b) wyła bym jak bóbr!
Ewentualnie zażądała bym darmowych dopinek w ramach rekompensaty :p

6. Twój przyjaciel/przyjaciółka robi Ci niespodziankę i zaprasza na 4-dniowy wyjazd za miasto. Masz 1 godzinę żeby się spakować - którą paletę 'do wszystkiego' spakujesz do kosmetyczki?

W sumie skoro ma to być wypad za miasto to kosmetyki zasadniczo nie potrzebne:)
Ale tusz bym zabrała:)

7. Okradziono Twój dom - nie martw się, wszyscy są bezpieczni, ale włamywacz splądrował Twoją toaletkę. O który produkt martwisz się najbardziej i masz nadzieję że nie został skradziony?


O perfumy.
Nie darowała bym skubańcowi gdyby coś się z nimi stało:)


8. Twoja koleżanka pożycza od Ciebie kosmetyki i oddaje je w okropnym stanie. Co robisz?


a) Udajesz że nie zauważyłaś/ że nic się nie stało
b) Prosisz żeby odkupiła zniszczony produkt
c) Po kryjomu robisz to samo z jej kosmetykami

Dobry zwyczaj nie pożyczaj - zwłaszcza kosmetyków;)
Zwracam uwagę i proszę o odkupienie.

Nie będę wybierać blogów , zapraszam do Tagu każdego kto ma na to ochotę:)
Mam w zanadrzu jeszcze jeden Tag z dużą ilością pytań jak tylko to "ogarnę" to na niego również odpowiem.
Na koniec chcę Wam jeszcze pokazać dwa zdjęcia które ostatnio u mnie królują:)


Pozdrawiam Was cieplutko
Ewelina

Brak komentarzy :

Prześlij komentarz

Malinkowy Świat © 2015. Wszelkie prawa zastrzeżone. Szablon stworzony z przez Blokotka