Lovely MAXI Lips

Witajcie:)
Dziś choć mróz z rana trzymał to teraz świeci piękne słońce.
W końcu - brakuje mi tego naturalnego ciepła:)

Jak w temacie dzisiaj mam dla Was błyszczyk Lovely MAXI Lips z kolagenem morskim.

Trafiłam na niego we wtorek w Rossmanie, był w promocji i została ostatnia sztuka.
Zapłaciłam ok, 4zł.
Pamięć mam dobrą ale krótką i teraz tak patrzę i widzę,że kupon zostawiłam a paragon po skanowaniu wyrzuciłam!
Ech, a chciałam ten rabat na perfumy 40 %.

Ale wracając do tematu, wcześniej błyszczyku tego nie miałam,a że stał tam taki samotny - pomyślałam przygarnę.:) 

 Od producenta:

Niesamowicie kuszące usta o głębokim, seksownym połysku, który dodatkowo wzmagają refleksy świetlne to wszystko dzięki błyszczykowi Maxi lips with marine collagen. To błyszczyk do ust z kolagenem morskim, którego formuła nadaje efekt optycznie zwiększonych i pełniejszych ust dzięki zawartości naturalnego kolagenu morskiego, który zapewnia ustom bioochronę, silną regenerację i nawilżenie.
Zawiera wit.E oraz olej jojoba o działaniu natłuszczającym.




I już pierwsze wrażenie zrobił na mnie dobre.

Sam wygląd jest bardzo ciekawy, szklane opakowanie o eleganckim kształcie.




Po odkręceniu czekała mnie niespodzianka - pędzelek sam się wysunął:)
Aaaa ale bajer, oczywiście jak to ja zaraz zaczęłam się tym bawić jak dziecko -wsuwałam i patrzyłam jak się wysuwa:)
Czasem tak  niewiele trzeba blondynce do szczęścia;)
Mogę tak mówić , bom 100% naturalna:)

Zapaszek ma słodki i bardzo przyjemny.Ja jestem zdecydowanie za słodkimi zapachami, im słodszy tym lepszy.Tylko, za nic nie mogę sobie skojarzyć czym pachnie, gdzieś to już czułam na pewno, ale gdzie i co to nie wiem.

Kolor jest bardzo delikatny,różowy,  to jest akurat nr 16 , na ustach zostawia połysk.
Koloru jako takiego nie widzę, ale ładnie je nabłyszcza i wygładza.Podoba mi się ten efekt.
Do tego rzeczywiście sprawia ,że usta wydają się pełniejsze, ale bez przesady:)
Nie ma smaku,jak to błyszczyk tworzy na ustach tłustą  powłokę ale nie jest to nieprzyjemne.
Nie wysusza ust!




Wytrzymuje ok 1, 5 godziny.Ale wrażenie  nawilżenia jest jest dłuższe.
Zapomniałam o najważniejszym ( dziękuję Emilii )

Tak wygląda na ustach:)


Dla mnie jak na produkt w tej cenie , regularnie kosztuje ok 7zł , to jest bardzo dobry.
Jak znajdę jeszcze gdzieś to kupię na pewno w innych odcieniach.

A Wy znacie, lubicie, a może przeciwnie?
A znalazłam sposób na dodawanie do obserwowanych:)Tzn, nie ja a Pani domu na Zakupach .
Wystarczy dodać adres bezpośrednio do listy czytelniczej:)
Póki co dobre i tyle.Ale mam już serdecznie dość problemów z dodawniem.
Przypominam, dziś do 18stej konkurs na FB
https://www.facebook.com/photo.php?fbid=430590310418893&set=a.393056784172246.1073741827.393050577506200&type=1&theater
oraz o rozdaniu na blogu do którego zakończenia też zostało już niewiele czasu:)
http://echantillons-tests.blogspot.com/2014/03/moje-pierwsze-mini-rozdanie.html


Pozdrawiam cieplutko.
Ewelina

Brak komentarzy :

Prześlij komentarz

Malinkowy Świat © 2015. Wszelkie prawa zastrzeżone. Szablon stworzony z przez Blokotka