Mel Merio Romantic Girl. słodziak

Witajcie ponownie:)

Po przerwie mam moc pomysłów, mocne postanowienie postu o Dermenie, Regenerum.. ale dziś jeszcze coś co tak mi zapachniało,że nie chce wyjść z głowy i noska.
Koniecznie muszę się z Wami tym podzielić.
A chodzi o
Mel Merio Romantic Girl.
Woda perfumowana dostępna w Rossmanie za ok 22zł.


Dostała go moja córka w sobotę na urodziny od kolegi.
Spodobał mi się już wizualnie a kiedy w końcu pozwolono mi sprawdzić zapach zakochałam się:)
Zapach to... i tu szukałam, szukałam i nie znalazłam nigdzie.
Ale jest to zapach słodki z nutką czegoś kwaśnego.. nie potrafię opisać ale cała ta kompozycja pachnie przepięknie.Otula przyjemnie zmysły tą swoją słodyczą..Uwielbiam takie słodziaki:)
I jeszcze coś co mnie również pozytywnie zaskoczyło - trwałość jak na taki tańszy produkt  jest naprawdę dobra.
Dla przykładu użyłam , tzn podkradłam małej rano .I jeszcze czuję go na ciele, aż żal brać kąpiel!
Do tego musicie przyznać ,że sam flakonik prezentuje się uroczo.


Ten róż... ten brylancik na środku



 i ciekawy kształt,



 oraz nakrętka.







Ech, poczułam się jak nastolatka:)
Wiec pomimo,że jest to raczej produkt skierowany dla nastolatek tudzież dziewczynek, w cenie niewysokiej, o zapachu niejeden mógłby rzec zbyt słodkim jak dla "Kobiety w pewnym wieku"to ja mimo iż od dawna wierna Heidi Klum ,i "pewien wiek " osiągnęłam postanawiam przy najbliższej okazji zaopatrzyć się w niego.
 Jeszcze kilka info z opakowania:




A Wy? Znacie? Lubicie?
A może ktoś wie jakie są jego nuty zapachowe?
Pozdrawiam i spokojnego wieczoru życzę , jutro już wtorek!

Brak komentarzy :

Prześlij komentarz

Malinkowy Świat © 2015. Wszelkie prawa zastrzeżone. Szablon stworzony z przez Blokotka