Wyniki mini rozdania

Witajcie!
W ten poniedziałkowy poranek, gdzie noc za szybko mineła a od rana ćwierkają mi ptaszyny za oknem zagłuszając telewizor mam dla Was wyniki rozdania.
Dużo Was nie było, ale każda osoba mnie cieszy.
Skorzystałam ze "słynnej" maszyny losującej która zadecydowała,że wygrywa osoba z numerkiem....
 A jest nią...............


Kaśka Ka





Gratuluję serdecznie i już piszę do Ciebie:)


Ale że była to pierwsza moja taka zabawa , na której troszkę się nauczyłam i zasad i obsługi "maszyny" to już mam w zamysłach kolejne rozdanie bardziej "dopracowane".


Miłego poniedziałku dziewczęta życzę i dziś już biorę się za pisanie postów.

Gratuluję jeszcze raz!

Pozdrawiam.
Ewelina

Brak komentarzy :

Prześlij komentarz

Malinkowy Świat © 2015. Wszelkie prawa zastrzeżone. Szablon stworzony z przez Blokotka