Bergamot - woda perfumowana od NOU.

Cześć!

Tuż przed świętami dostałam przesyłkę od Only You z nowym zapachem  NOU.
Dzięki właśnie Only You miałam okazję poznać kilka zapachów tej marki i poza zapachami, które jak wiadomo są na zasadzie - kto co lubi, całokształt wód perfumowanych tej marki mi odpowiadał.

Tym razem trafił do mnie flakonik z Cytrusowo - piżmową woda perfumowaną NOU Bergamot.



"Właśnie wkraczasz do ogrodu NOU Bergamot. Spacer rozpoczyna się od zapachów cytryny, bergamoty i kardamonu, ale po chwili wyczujesz również świeżość przed chwilą zerwanych z gałązki zielonych liści. Zamarzy ci się filiżanka orzeźwiającego napoju i wtedy, nieoczekiwanie, pojawią się zapachy jaśminu, zielonej herbaty, irysa i lilii. Dreszcz emocji popchnie cię tajemniczą alejką w głąb ogrodu. W jednym z najpiękniejszych zakamarków zielonego buszu odkryjesz drzewo cedrowe, wokół którego tańczą nuty piżma."

Nuta głowy: cytryna, bergamota, kardamon, zielone liście
Nuta serca: jaśmin, zielona herbata, irys, lilia
Nuta bazy: drzewo cedrowe, piżmo

Podoba mi się samo opakowanie, które skrywa 50 ml szklany flakon. Niby buteleczka wciąż jest prosta ( podobnie jak to co poznawałam dotąd) a jednak w pewien sposób przyciąga wzrok. Może to ten kształt.



Ja jestem fanką zapachów owocowych i kwiatowych o bardzo słodkich nutach. Im bardziej was od zapachu mdli tym mocniej będzie mnie się on podobał:) Tu o typowej słodyczy nie ma mowy, jednakże nuty jaśminu i irysa nadają tej orzeźwiającej mieszance, podczas rozkwitu zapachu, nieco ciepła nutę. To sprawia , że zapach okazał się całkiem przyjemny w odbiorze. Dodatkowo sprawił, że przeniosłam się do czasów młodości ... a nie młoda wciąż jestem , a więc do czasów dzieciństwa. Od pierwszego pociągnięcia noskiem skojarzył mi się z latami 90 tymi, kiedy to byłam młoda kozą śmigającą po osiedlu. A może bardziej jest to skojarzenie z moją mama z tamtych czasów...trudno mi dokładnie określić. Nie mniej zapach wody perfumowanej NOU Bergamot osobiście kojarzy mi się z tamtym czasem.

Wracając do obiektywnych aspektów, zapach jest dość trwały. Na skórze utrzymuje się cały dzień. Cenowo zalicza się do średniej póki cenowej i kosztuje ok 70 zł za wspomniane wyżej 50 ml. Sam zapach to kwestia indywidualna, mnie odpowiada i mimo że nie zostanie moim ulubieńcem to zużyję go z przyjemnością. Chętnie też poznam inne zapachy z tej serii NOU, zwłaszcza wersja z jaśminem mnie intryguje. Tę wodę perfumowaną znajdziecie na stronie NOU, a kupicie w Rossmannie.

A czy Wy poznaliście zapachy NOU? Jakie nuty zapachowe Wam odpowiadają? 

Pozdrawiam.
MalinkaM.




Brak komentarzy :

Prześlij komentarz

Malinkowy Świat © 2015. Wszelkie prawa zastrzeżone. Szablon stworzony z przez Blokotka