Druga skóra z LIQUID CONTROL HD LONG LASTING.

Cześć!

Przyszła pora na ostatni produkt z przesyłki od Eveline Cosmetics. Testowałam go najdłużej ponieważ jako podkład powinien mieć okazję wykazać się w różnych warunkach.

Podkład powinien być jak druga, ale jednocześnie ładniejsza skóra. Czyli wymagam od takiego produktu w zależności od poziomu problemów z cerą od lekkiego do mocnego krycia. Absolutnie nie powinien żaden podkład mnie uczulać ani zapychać. Efekt ma być jak najbardziej zbliżony do naturalnego i trwały. Jak w te wymagania wpisuje się podkład od Eveline? 

LIQUID CONTROL HD LONG LASTING 24H





Liquid Control HD , znajduje się w szklanej butelce z pipetą. Bardzo podoba mi się taka forma wydobywania produktu. Jest to mój pierwszy raz z pipetą w podkładzie i doceniam za precyzję i higienę.



Dostępnych jest sześć wariantów kolorystycznych, ja wybrałam najjaśniejsza czyli 005Ivory. Jest to rzeczywiście jasny odcień, w tej chwili jak najbardziej mi odpowiada ale już za kilka chwil kiedy słonko ( w końcu) dosięgnie mojej skóry i nada kolorów ( i piegów) mojej cerze będzie za jasny.

Zanim przejdę do tego jak się sprawdza zaznaczam że mam cerę mieszaną, w kierunku tłustej.
Podkład nakłada się dość wygodnie, choć szybko zastyga to nie zostawia plam i nie odcina się. 
Stosowała go zarówno na krem jak i na "gołą skórę. W obydwu przypadkach jest ok, choć wydaje mi się że lepiej trzyma się jednak z kremem. Bez nałożeniu wcześniej kremu, jeśli mamy suche skórki - podkreśli je niestety. Bardzo ładnie wyrównuje koloryt skóry, ujednolica ją i sprawia że ( jak stwierdziła ostatnio moja mama) cera wygląda tak jak powinna. Zakrywa drobne niedoskonałości takie jak piegusy, ale zdecydowanie nie zakryje większych krostek ip. Krycie jako takie pod względem niedoskonałości jest raczej średnie. Oczywiście całokształt można stopniować dokładając kolejne warstwy podkładu, jednak osobiście nie lubię takiego szpachlowania. Wolę co trzeba zakryć korektorem.




Co mi się bardzo w nim podoba to, że bardzo ładnie matuje cerę i utrzymuje efekt spokojnie ponad pół dnia, bez poprawek. Miałam go ostatnio na twarzy od 7 rano do 19.00 w deszczowy dzień.  Bez poprawek wytrwał ładnie na twarzy prawie do końca, jedyne co to ok 16. 00 zaczęłam się świecić.
Nie brudzi ubrań, nie ściera się i co ważne można się miziać po twarzy i nie zetrze się go w jakiś widoczny sposób! 
Czytałam opinie że mocno ciemnieje na twarzy , jednak u siebie z odcieniem 005 nic takiego nie zauważyłam.

Mam cerę wybredną i ciężko jej dogodzić. Większość podkładów zwyczajnie ją zapycha, jednak tu ( odpukać w niemalowane paznokcie, żeby się nie zmieniło) jest naprawde dobrze. Co prawda nie nakładam go codziennie, ponieważ kiedy jestem w domu nie widzę potrzeby robienia makijażu , ale i tak uważam za duży plus to, że nie zapycha mnie. A są podkłady, które gwarantują mi wysyp zaraz na drugi dzień po użyciu :/ Tak więc doceniam. 

Podsumowując na mieszanej cerze z plusów :
- daje naturalny efekt
- długo utrzymuje się na twarzy
- jest rzeczywiście lekki i nie zapycha
- nie brudzi ubrań

Z minusów:

- podkreśla suche skórki

- słabe krycie

Cena tego podkładu to ok. 40 zł w zależności od drogerii. Myślę że warto szukać promocji. Moje wymagania co do podkładu spełnia więc polecam go , jest duże prawdopodobieństwo że może się Wam spodobać;) 

Pozdrawiam.
Malinka 



Brak komentarzy :

Prześlij komentarz

Malinkowy Świat © 2015. Wszelkie prawa zastrzeżone. Szablon stworzony z przez Blokotka