Przenoszę się na blogger:)

Witajcie:)
Miesiąc temu wpadłam na pomysł założenia bloga.Pierwsza strona która przyszla mi do głowy to było Manifo.Znałam je już od kilku lat,załozyłam tam swego czasu dwie stronki  z wierszami.Malinka.Wiersze
Oj jak teraz tam spojrzę to śmiać mi się chce jak to wszytko przesłodzone:)
Ale wiedziałam,że tam są strony darmowe- teraz już nie ale przerobiłam na Echantillons.Test jedną z darmowych które miałam,wiedziałam też jak to "obsługiwać" więc wydało mi się to oczywiste że zakładam tam.



W między czasie trafiłam na blogger ,coś tam naklikałam ale nie szło mi więc odpuściłam:)
Jednak czytając blogi innych zauważyłam że większośc ma właśnie bloga tutaj , co więcej estetyczniej to wygląda i jest wiecej mozliwości.Na manifo mam bardzo ograniczone miejsce na dysku, chyba ze zapłacę:)
Tak więc wczoraj coś mnie tknęło.Pomyślałam,że przecież nie jestem taka w ciemię bita, komputery,internet to wszytsko poznawałam na własną rękę i nieźle mi to szło więc i z tym sobie poradzę.
I tak krok po kroczku zapoznawałam sie z obsługą i możliwościami bloggera.
Żeby nie zaczynać wszystkiego od początku,przeniosłam kilka postów z Echantillons.Test i jeśli wierzyć tym statystkom to zajrzało tam kilka osób z tąd wniosek że na bloggerze jest większy odbiór,a po to to robimy-żeby kogoś zainteresować swoimi przemyśleniami,dzielić się doświadczeniami.
Poki co funkcjonować będą oba blogi,jednak z czasem chciała bym sie skupić tylko na tym tutaj.
Muszę najpierw dojśc do wprawy w obsłudze.Wygląd zapewne zmieni sie jeszcze nie raz do czasu aż stworzę coś z czego będę w pełni zadowolona,wiec proszę o wyrozumiałość.:)
Fanpage czy jak to tam sie nazywa na Facebooku strony Manifo dotyczy tak samo tego bloga więc posty będą tam wyswietlane na bierząco.
To chyba tyle, mam nadzieję że o niczym nie zapomniałam wspomnieć.A jesli to  jeszcze doklikam:)
Przypominam o możliwości dołączenia się do testowania produktów od Nov Med.
W tym tygodniu ma przyjść przesyłka, nie wiem ile tego będzie ani dokładnie co ale chętnie sie podzielę zwłaszcza z oosobami o zdolnosciach w zdobieniu paznokci.
To ja uciekam do obowiązków.
I choć ja "NIE LUBIĘ PONIEDZIAŁKÓW" to życzę Wam udanego,słonecznego jak u mnie dnia.

Pozdrawiam cieplutko

5 komentarzy :

  1. Dziękuję za komentarz i odwiedziny u mnie:)

    Powodzenia w blogowaniu:) Ps. ja uwielbiam poniedziałki :D

    Miłego dnia:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję:)Ja polubię dwa kolejne poniedziałki- czas ferii i brak konieczności wstawania o barbarzyńskich godzinach:)
      Pozdrawiam .

      Usuń
    2. Każdy powód jest dobry:D

      Usuń
  2. Ewa TK (MyPerfectLife)13 września 2015 19:38

    dołączam do obserwujących :) dzięki za odwiedziny u mnie :) zapraszam częściej :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję:)Przyznaję,że większość blogów poznałam przy okazji rozdań ale systematycznie wracam do tych na których mi się spodobało min. na Twój ,a jest u Ciebie sporo tematów które mnie interesują więc zaglądać będę:)

      Usuń

Malinkowy Świat © 2015. Wszelkie prawa zastrzeżone. Szablon stworzony z przez Blokotka