Balsam brzoskwiniowy do dłoni Bingo Spa -OPINIA

 Balsam brzoskwiniowy do dłoni Bingo Spa



  Opis ze sklepu Bingo Spa: 

Doskonały balsam BingoSpa o aksamitnej konsystencji do codziennej pielęgnacji  dłoni i paznokci.Polecany dla każdego rodzaju skóry, a w szczególności szorstkiej, zniszczonej i spierzchniętej.Balsam BingoSpa rozprowadza się równomiernie i szybko wchłania,delikatnie natłuszcza skórę nie pozostawiając nieprzyjemnego uczucia lepkości. Tworzy dyskretny film chroniący warstwę lipidową, dzięki czemu skóra dłoni staje się elastyczna, miła w dotyku i brzoskwinią kusząco pachnąca.





Moja opinia:
Balsam przede wszystkim cudownie pachnie.To pierwsze wrażenie po otworzeniu.
Konsystencja gęsta, dobrze się nakłada , szybko się wchłania.
Dłonie są delikatne w dotyku.
Pozostawia dłonie nawilżone, to prawda i pachnące.Zapach dość długo się utrzymuje.
Używam kilka, a nawet kilkanaście razy dziennie i ogólnie jestem zadowolona.
Jedno tylko mnie zastanawia.
Po którymś z kolei użyciu zauważyłam,że po jakimś czasie dłonie stają się "spragnione".
Tzn, jest takie uczucie bardzo dużego przesuszenia jakby "wołały" o kolejną dawkę balsamu.
Nie wiem, wydaje mi się ze może uzależniać nasze dłonie?
Ja w każdym bądź razie kremuję, używam i to regularnie, odstawiłam swoje kremy do rąk.
Może to tylko u mnie taki dziwny efekt?
Miał ktoś do czynienia z balsamem?

Możliwe,ze jeszcze kupię,zastrzeżeń po za tym "uzależnieniem"  nie mam,ale to tez jakoś nie przeszkadza mi.









PLUSY:

-cudowny zapach
-szybko się wchłania
-dobrze nawilża

MINUSY:
- może "uzależniać" nasze dłonie


Osobiście polecam,zwłaszcza że nie kosztuje wiele , ok 10zl w sklepie BINGO SPA  i spełnia swoje zadanie nawilżenia dłoni.

Brak komentarzy :

Prześlij komentarz

Malinkowy Świat © 2015. Wszelkie prawa zastrzeżone. Szablon stworzony z przez Blokotka