MOLLON PRO - różana regeneracja skórek i paznokci.

Witajcie!

Estetyczny wygląd moich paznokci to dla mnie ważna sprawa.  Niestety nie potrafię sprawić aby moje paznokcie prezentowały się pięknie i zawsze z podziwem oglądam wszystkie mani prezentowane przez dziewczyny. Moją zmorą są skórki. Nie tylko te wrastające na paznokciu ale również znajdujące się wokół niego. Dlatego też tak malutko u mnie postów paznokciowych. 
Oczywiście dbam jak umiem, nawilżam, maluję, chucham i dmucham. Nie ma jednak co kryć, mieszkam na wsi do tego jestem kurą domową a więc nie obce mi szorowanie garów ( a że kucharka ze mnie marna to silne detergenty i druciaki na spaleniznę często się u mnie pojawiają ) czy też moje ukochane grzebanie w ogródku. 
Nie da się, zwłaszcza teraz w okresie wiosenno letnim, utrzymać moich pazurków w przyzwoitym stanie. Pielenie, sadzenie to wszystko sprawia że zwykły krem do rąk nie jest w stanie dostatecznie nawilżyć skórek wokół paznokci i często wyglądają niefajnie. Dlatego też tak ucieszył mnie widok regenerującego olejku do skórek i paznokci jaki znalazł się wśród skarbów z Boxu Only You .


MOLLON PRO Regenerujący olejek do skórek i paznokci.


Skutecznie regeneruje i uelastycznia skórki wokół wału paznokciowego. Wcierany w macierz odżywia kruche, łamliwe i rozdwajające się paznokcie. Wzmacnia je i nabłyszcza.
Aplikacja: Oliwkę stosuj codziennie. Wmasuj niewielką ilość w skórki, macierz i paznokcie.


Skład:


Olejek znajduje się w kartoniku, w środku dodatkowo usztywniony aby buteleczka nie przemieszczała się. Jak dla mnie to fajne rozwiązanie. 
Sama buteleczka jest z grubego dość , przeźroczystego szkła. Co mi się podoba to, to że informacja o dacie ważności znajduje się i na kartoniku i na butelce. 




Wizualnie jest cudnie! Olejek ten ma zatopinone drobne kawałki płatków róży, co naprawde cieszy oko kiedy sie na niego spogląda. 
Pachnie bardzo przyjemnie, słodko choć nie różą. Zapach jednak jest przyjemny i myślę ,że większość osób by go polubiła. 

Choć z systematycznością u mnie kiepsko przy takich produktach to tu sie postarałam. Stoi na widoku abym zawsze miała go pod ręką . Tym samym też używam go kilka razy dziennie i dodatkowo na noc. Stosowałam głównie wokół paznokcia a w czasie kiedy nie miałam lakieru na szponkach również na paznokieć. Produkt ten mimo iż to olejek nie jest mocno tłusty. Szybko się wchłania niemal całkowicie, pozostawiając lekkie uczucie natłuszczenia. 

Efekty po trzech tygodniach? Skórki nie przestały zupełnie sprawiać problemu jednak muszę przyznać że są zmiękczone i nie odstają . Co więcej wydaje mi się, że odkąd wcieram go w paznokcie rosną one szybciej i są twardsze. Nie jest to przyrost jak przy eveline ale rzeczywiście dwa razy w tym czasie zapuściłam całkiem przyzwoitą długość. 
Co pewne to płytka paznokcia wygląda zdrowiej. 

Jest to produkt bardzo wydajny. W tym czasie ubyło go niewiele co można zauważyć na zdjęciach. Co prawda pierwsze zdjęcia zrobiłam zaraz po otrzymaniu produktu ale w tym czasie przestały mi sie podobać i wczoraj robione były właśnie te.

Myślę , że to całkiem przyjemny produkt który zużyję do końca. A czy Wy znacie Regenerujący olejek do skórek i paznokci MOLLON PRO? 

Pozdrawiam Was cieplutko. 
Malinka 







Brak komentarzy :

Prześlij komentarz

Malinkowy Świat © 2015. Wszelkie prawa zastrzeżone. Szablon stworzony z przez Blokotka