Aromatyczny zawrót głowy czyli Balsam i maska do włosów Biovax

Witajcie!

Pierwsze produkty do włosów Biovax poznałam dawno temu , kiedy pojawiły się ich maski do włosów w Biedronce. Jednak uwielbieniem zapałałam do nich po poznaniu szamponu z kawiorem ( czarna wersja) , po który zapewne też bym nie sięgnęła gdyby nie promocja w Rossmannie i te ich przykuwające wzrok opakowania. Od tamtej pory miałam kilka masek w saszetkach, wspomniany szampon gościł u mnie kilkukrotnie a miałam również okazję poznać Oleo - krem. Dlatego widok produktu , o którym dziś Wam napiszę bardzo mnie ucieszył. A trafił on do mnie dzięki Only You . 


Odbudowujący Balsam do włosów i maska ( opuntia oil & mango) 




Maska Intensywnie Regenerująca Opuntia Oil & Mango zawiera kompleks naturalnych substancji lipidowych LipidFX, który odbudowuje i cementuje zniszczoną powierzchnię włosa, przywracając jej gładkość i połysk.
Odbudowujący Balsam do Włosów Opuntia Oil & Mango to intensywnie regenerująca kuracja przeznaczona do włosów zniszczonych i bardzo zniszczonych, pozbawionych gładkości i blasku. Dzięki skoncentrowanej postaci kremowego balsamu, bogatego w naturalne substancje lipidowe, odbudowuje zniszczone włókno włosa, zapobiega łamaniu i rozdwajaniu końcówek. Wygładza, ujarzmia i nabłyszcza pasma.

Opuntia Oil jest źródłem niezbędnych nienasyconych kwasów tłuszczowych Omega-6 i Omega-9, które tworzą ochronną warstwę na włosach. Drogocenny olej sprawia, że włosy stają się idealnie gładkie i lśniące bez efektu obciążenia.
Masło Mango spektakularnie wygładza włosy i zapobiega rozdwajaniu się końcówek. Dyscyplinuje włosy, ułatwiając ich układanie.
Ceramidy są naturalnym cementem łączącym łuski włosa. Odbudowują suche, zniszczone włosy dzięki czemu stają się sprężyste, elastyczne i dobrze nawilżone.

SKŁAD BALSAMU:


Opakowania obu produktów są w soczystym , pięknym , wręcz radosnym kolorze. Balsam znajduje się w kartoniku, miękka tubka dodatkowo zabezpieczona jest folią na zamknięciu, co bardzo mi się podoba.




Co jest cudowne w tych produktach, to zapach. Balsam i maska również pachną obłędnie! Słodko, soczyście, owocowo , pięknie! Jestem przekonana że mało będzie osób którym ten zapach się nie spodoba. 
Aż chciało by się aby utrzymywał się on na włosach od mycia do mycia, ale niestety.
Balsam podczas nakładania otula nas tym pięknym zapachem i przez jakiś czas czuć go na włosach. Nakładany na mokre włosy pachnie krócej a na suche nieco dłużej. Jednak w obu przypadkach z czasem się zupełnie ulatnia. Trochę szkoda, nie mniej jednak nie zapach najważniejszy jest w produkcie a niewątpliwie umila nam jego stosowanie.

Maskę przyznaję zużyłam od razu na pół z córką. Jej włosy są grube i gęste a moje długie więc ilość okazała sie akuratna dla nas dwóch. Maska ma gęstą , treściwą konsystencję. Łatwo rozprowadza się po włosach i  bez problemu spłukuje. Co po jednym użyciu możemy stwierdzić? Włosy były miękkie , nawilżone łatwo się rozczesywały i nie zostały obciążone nadmiernie. Podejrzewam że kupimy go w większej wersji.

Balsamu używam namiętnie i przetestowałam go na wszelkie sposoby. No dobra, na dwa sposoby - na sucho i na mokro :) 



Balsam ma kremową konsystencję. Bez problemu nakłada się go i rozprowadza po moich włosach. Co ważne , bardzo ważne to to ,że jest to produkt bez spłukiwania a do takich podchodzę niezwykle ostrożnie. W tym przypadku jednak nie powodował on obciążenia włosów ani przetłuszczenia. 
Nakładam go całkiem sporo jednak tylko na długość włosów. Całkiem szybko wysycha / wchłania się i mimo iż go sobie nie żałuję nie zauważyłam żeby obciążał moje włosy.

Po użyciu go na wilgotne włosy, mam wrażenie że podkreśla a nawet wydobywa naturalny skręt włosa. Po takim zastosowaniu, zwłaszcza na noc okazuje się że i ja miewam loczki na głowie :) 

Ogólnie produkt w obu wersjach stosowania daje przyjemne efekty. Włosy są nabłyszczone, ujarzmione i zdyscyplinowane, gładkie. Nie jestem w stanie stwierdzić czy odbudowuje rzeczywiście strukturę włosa , jednak wizualnie wyglądają na zdrowsze więc kto wie. 
Podoba mi się to, że daje natychmiastowe efekty i spokojnie mogę go stosować jako upiększacz na włosy przed wyjściem z domu. 

Zostało mi go nieco mniej niż połowa 100ml tubki i zapewne jeszcze się u mnie pojawi. 



A Wy znacie produkty Biovax? Lubicie produkty do włosów L'biotica ? Znacie tę serię produktów? Jak u Was się spisuje? 

Pozdrawiam Was cieplutko.
Malinka 


Brak komentarzy :

Prześlij komentarz

Malinkowy Świat © 2015. Wszelkie prawa zastrzeżone. Szablon stworzony z przez Blokotka