Daisy fun czyli słój,krowa i sól !

Witajcie.

Dziś niedługi post o soli a właściwie bardziej o cudnym słoiczku w którym ta sól się znajduje.

Przed świętami udało mi się kupić za zawrotną cenę niecałych 13 zł sól do kąpieli
DAISY FUN BATH SALT
o zapachu karmelu  i jabłka.




Przyznaję że sama sól w pierwszym momencie w ogóle mnie nie zainteresowała .
Nawet naklejka z informacją że dostajemy 250 g GRATIS nie zrobiła na mnie wrażenia.
Całą moją uwagę przykuł pojemnik w którym była.

Ceramiczny słoik zamykany w ten specyficzny sposób .
Pod zamknięciem guma jak w słoikach na przetwory.


Mój jest "stylizowany na krowę " w brązowe łatki.


I krowa też jest :)


Informacji na temat jakiś specjalnych właściwości tej soli na opakowaniu nie znajdziemy.


Od soli do kąpieli ogólnie wiele nie wymagam.
Ma umilić tę czynność zapachem i tyle a jak dodatkowo coś zdziała na skórze to super.

Kolor blado żółty.


Zapach tej soli utrzymuje się podczas całej kąpieli.
Rozpuszcza się dość szybko .
Mam też wrażenie że lekko natłuszcza /nawilża skórę .
Nie wysusza i nawet jak nie użyję balsamu to tragedii nie ma więc jest ok.

Podsumowując za niewielkie pieniądze dostałam wypasiony słoik ( do kawy) i jeszcze pięknie pachnącą sól do kąpieli.
Czego chcieć więcej? Więcej takich okazji :)

Żałuję ze nie wzięłam ich więcej.
Było tylko kilka słoików o różnych zapachach a po kilku dniach ,kiedy wróciłam już były wyprzedane.

Pierwszy raz spotkałam się z tym produktem ale będę się rozglądać za nimi
 ( gównie ze względu na pojemniki :) ) .

A Wy znacie tę serię ? Skusiła się któraś na pojemnik z krową ...tzn. na sól do kąpieli oczywiście ? :)

Pozdrawiam Was serdecznie.
Malinka

10 komentarzy :

  1. No nie słoiczek genialny,jeszcze nie widziałam nigdzie ,ale sięgnę z chęcią :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Soli do kąpieli nie używam, bo nie posiadam wanny, ale kupiłabym ją dla samego słoiczka, jest cudowny !

    OdpowiedzUsuń
  3. Widząc taki słoik nic mnie więcej nie interesuje - po prostu kupię i już!:]

    OdpowiedzUsuń
  4. Słoik odlotowy :D sama bym kupiła tę sól, choć raczej nie używam, bo biorę prysznic...ale właśnie dla takiego wypasionego słoika :D

    OdpowiedzUsuń
  5. kupiłabym ją dla samego słoika :D krowa wymiata i pytanie gdzie ją kupiłaś?

    OdpowiedzUsuń
  6. Uwielbiam takie opakowania, wiele razy czaiłam się przy kosmetykach tej marki ale jeszcze nigdy nic nie kupiłam.

    OdpowiedzUsuń
  7. Widziałam kule do kąpieli tak stylizowane. Soli chyba nie ale jak zobaczę w przyzwoitej cenie to się pewnie skuszę. Ciekawa recenzja :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Jejku pojemniczek jest genialny <3

    OdpowiedzUsuń

Malinkowy Świat © 2015. Wszelkie prawa zastrzeżone. Szablon stworzony z przez Blokotka