Daisy fun czyli słój,krowa i sól !

Witajcie.

Dziś niedługi post o soli a właściwie bardziej o cudnym słoiczku w którym ta sól się znajduje.

Przed świętami udało mi się kupić za zawrotną cenę niecałych 13 zł sól do kąpieli
DAISY FUN BATH SALT
o zapachu karmelu  i jabłka.




Przyznaję że sama sól w pierwszym momencie w ogóle mnie nie zainteresowała .
Nawet naklejka z informacją że dostajemy 250 g GRATIS nie zrobiła na mnie wrażenia.
Całą moją uwagę przykuł pojemnik w którym była.

Ceramiczny słoik zamykany w ten specyficzny sposób .
Pod zamknięciem guma jak w słoikach na przetwory.


Mój jest "stylizowany na krowę " w brązowe łatki.


I krowa też jest :)


Informacji na temat jakiś specjalnych właściwości tej soli na opakowaniu nie znajdziemy.


Od soli do kąpieli ogólnie wiele nie wymagam.
Ma umilić tę czynność zapachem i tyle a jak dodatkowo coś zdziała na skórze to super.

Kolor blado żółty.


Zapach tej soli utrzymuje się podczas całej kąpieli.
Rozpuszcza się dość szybko .
Mam też wrażenie że lekko natłuszcza /nawilża skórę .
Nie wysusza i nawet jak nie użyję balsamu to tragedii nie ma więc jest ok.

Podsumowując za niewielkie pieniądze dostałam wypasiony słoik ( do kawy) i jeszcze pięknie pachnącą sól do kąpieli.
Czego chcieć więcej? Więcej takich okazji :)

Żałuję ze nie wzięłam ich więcej.
Było tylko kilka słoików o różnych zapachach a po kilku dniach ,kiedy wróciłam już były wyprzedane.

Pierwszy raz spotkałam się z tym produktem ale będę się rozglądać za nimi
 ( gównie ze względu na pojemniki :) ) .

A Wy znacie tę serię ? Skusiła się któraś na pojemnik z krową ...tzn. na sól do kąpieli oczywiście ? :)

Pozdrawiam Was serdecznie.
Malinka
Malinkowy Świat © 2015. Wszelkie prawa zastrzeżone. Szablon stworzony z przez Blokotka