Rozkwitnij wiosną z Boxem Only You !

Witajcie!

Kilka dni temu dotarła do mnie pięknie zapakowana przesyłka od Only You. Był to box, którego zawartość mam przyjemność testować. 

"Rozkwitnij wiosną!"



Pod takim właśnie hasłem jest box z tegorocznej edycji. Opinie na temat każdego z produktów pojawią się w swoim czasie. Dziś natomiast chcę Wam przedstawić co skrywa to kwieciste pudełko.

BANDI Krem z kwasem migdałowym i polihydroksykwasami.
Nawilżający krem o działaniu złuszczająco-biostymulującym. Dla mnie to pierwszy raz z kwasami. Jestem bardzo ciekawa jego działania i już od kilku dni jest w użyciu.


BELL Secret Garden Nail Enamel- lakiery do paznokci.
Kolekcja sześciu przepięknych, wiosennych kolorów inspirowanych kwiatowymi odcieniami. 
Kolory rzeczywiście bardzo pozytywne i takie letnie. Już na święta wymalowałam każdy paznokieć na inny kolor ale Wam pokażę je jak odrosną mi trochę szponki i będą bardziej reprezentatywne.



BIOTEQ Maska nawilżająca na tkaninie.
Formuła maseczki oparta jest na nowoczesnej technologii i biologicznie aktywnych składnikach.
Lubię maseczki na tkaninie , mimo iż zwykle rozmiarowo nie pasują  ;) Za tę maskę zabiorę się niedługo.


L'biotica Biovax Opuntia oil & Mango odbudowujący balsam do włosów bez spłukiwania.
Zapobiega puszeniu i łamaniu się włosów,ułatwia rozczesywanie, dodaje blasku i wygładza. 
Kochani jak on pachnie! Zakochałam się w tym zapachu ! Już jest używany i powiem Wam,że bardzo możliwe że będzie to kolejny produkt tej firmy który polubią moje włosy.


L'biotica BIOVAX Maska intensywnie regenerująca .
Głęboko pielęgnuje i odbudowuje zniszczone włosy. 
Już ją zużyłam ;) 


LC+ Maska złuszczająca do stóp w postaci nasączonych skarpetek
Formuła maski oparta na kwasach owocowych, moczniku, ekstrakcie z aloesu i kwiatów nagietka oraz olejku trawy cytrynowej powoduje złuszczenie suchego, zniszczonego naskórka.
Od bardzo dawna kusiły mnie takie skarpetki jednak zawsze jakoś brakowało mi odwagi. 
Tym bardziej ucieszył mnie jej widok w boxie. Już zabieg wykonałam teraz czekam na efekty .


MOLLON PRO Regenerating Rose  Oil - regenerujący olejek różany do skórek i paznokci.
Olejek różany z naturalnymi płatkami róż skutecznie regeneruje i uelastycznia skórki wokół paznokci.
Ślicznie pachnie i w sam raz w czas trafił się taki właśnie produkt. Prace w ogródku, sprzątanie na święta i po też ;) to spore wyzwanie dla tego produktu. Póki co używam codziennie.


NOU Secret Blanc owocowo-kwiatowa woda perfumowana.
Przeznaczona dla nowoczesnych , dynamicznych kobiet , które nie boją się wyzwań.
Zapach ciekawy, podoba mi się . Więcej na jego temat wkrótce. 


ZIAJA Antyoksydacja Jagody Acai , krem na twarz i szyję + ekspresowe serum do twarzy i szyi.
Najważniejsze w nich to jagody acai - bogate źródło polifenoli, antocyjanów, resweratrolu, witamin, tkanin, które neutralizują wolne rodniki i chronią skórę przed uszkodzeniami oksydacyjnymi.
Lubię produkty Ziaja , tych nie znam więc  chętnie wypróbuję.




Zawartość tegorocznego boxu bardzo mi się podoba , chyba nawet bardziej niż zeszłoroczna edycja "DOOKOŁA WŁOSÓW" . Tu jest różnorodność produktów i rzeczywiście jest z czym "rozkwitnąć wiosną" ;)


Co Was ciekawi najbardziej? O czym byście chcieli poczytać w pierwszej kolejności? A może znacie któreś z wymienionych produktów i możecie podzielić się swoimi wrażeniami na ich temat? Piszcie śmiało;) 

Pozdrawiam Was cieplutko.
Malinka 

Brak komentarzy :

Prześlij komentarz

Malinkowy Świat © 2015. Wszelkie prawa zastrzeżone. Szablon stworzony z przez Blokotka