Nicole , trwałe odpowiedniki znanych zapachów.

Witajcie.

Pod marką Nicole skrywa się niezwykła linia Perfum Nicole, obecnych na rynku od 1996 roku. Perfumy Nicole to odpowiedniki znanych zapachów. Stworzone są na bazie oryginalnych francuskich esencji. Obecnie oferowane są w 14 różnych buteleczkach od 9 do 120 ml.

Do moich rąk trafiły dwie buteleczki w dwóch różnych pojemnościach i różnych zapachach. 
9 ml maleństwo to odpowiednik Lancome Hypnose.
Natomiast 30 ml buteleczka o numerze 130 to odpowiednik Versace Bright Crystal.



Obie szklane. Mniejsza z czarnym a większa z białym atomizerem. Dodatkowo 30 ml zapakowana jest w kartonik. Szata graficzna bardzo minimalistyczna, jedynie napis na kartonie i naklejka na butelce. 




Całą listę odpowiedników znajdziecie na stronie http://perfumy-nicole.blog.pl/ .

Zapachy to kwestia indywidualna. Pisałam Wam kiedyś o zapachu Nicole , który nie do końca mi się podobał. Tym razem nr 111 okazał się strzałem w dziesiątkę. Jest to słodki, otulający zapach który bardzo mi odpowiada. Podobno 9 ml. wystarcza na 200 aplikacji! Nie liczyłam , jednak zapach jest trwały więc nie potrzeba dużej ilości aby wzbudzać zainteresowanie zapachem ;) 
Za pierwszym razem czułam go cały dzień , na szale utrzymuje się do tej pory.


30 ml natomiast to zapach świeży, orzeźwiający, nieco kwaskowy. Nie przeszkadza mi ten zapach jednak jako fanka słodziaków skłaniam się bardziej ku wersji 111. Córce natomiast się podoba :) 

Oba perfumy są trwałe , zapachy przyjemne ( wiadomo, kto co lubi). Nie mam porównania Versace ,więc nie wiem jak ma się do oryginału. Natomiast Lancome znam i zapach rzeczywiście jest bardzo zbliżony, choć nie identyczny.

Co ciekawe buteleczka 9 ml ma możliwość ponownego napełnienia. W tym celu stworzono napełniacze SMART FILLER NICOLE 120 ml, które są plastikowe i ekonomiczne. Dzięki temu sami możemy napełnić sobie buteleczkę ulubionym zapachem.

Wydaje mi sie ,że można również napełniać je stacjonarnie. Widziałam stoisko Nicole w Tesco, jak będę kiedyś to podpytam ;)
Różnie to jednak bywa, ponieważ na rynku znajdują sie łudząco podobne perfumy. Warto pamiętać ,że jedynym producentem oryginalnych perfum Nicole jest www.eurokotra.com
Wszystkie perfumy, w dowolnej pojemności oraz napełniacze kupić możecie na stronie https://www.sklep-nicole.pl/
Do 30 kwietnia obowiązuje rabat w wysokości 20 % na hasło "LoveNicole" . Można zrobić sobie prezent na zajączka ;) 

Gdyby ktoś był zainteresowany bardziej perfumami Nicole to istnieje możliwość zapisania sie do Klubu Nicole, dającego upust aż 35%. Nie ma opłaty członkowskiej i wpisowego. Więcej szczegółów https://www.sklep-nicole.pl/sklep_perfumy_nicole_klub_nicole.html

Podsumowując dzięki małym pojemnością i niskim cenom można wypróbować wiele zapachów i odnaleźć te "swoje". Małe pojemności są bardzo praktyczne. Lubię małe flakoniki / butelki , które można wrzucić do torebki/kopertówki / kieszeni . 

A czy Wy znacie zapachy Nicole? Co sądzicie o ich produktach/odpowiednikach ? 
Macie swoich ulubieńców wśród zapachów tej firmy?

Pozdrawiam Was cieplutko.
Malinka 







Brak komentarzy :

Prześlij komentarz

Malinkowy Świat © 2015. Wszelkie prawa zastrzeżone. Szablon stworzony z przez Blokotka