Ropuszka - recenzja fotoobrazu .

Witajcie!

Jakiś czas temu na facebooku trafiłam na informacje o możliwości przetestowania fotoobrazu. Zgłosiłam się i dziś pokażę Wam co z tego wyszło.

Saal Digital to produkty foto w jakości High-End! Zamówienia można składać wygodnie po pobraniu programu Saal Design. Dostępne są również inne produkty takie jak fotozeszyty, fotokartki, fotoksiążki itp.



Ale skupmy się na obrazie. Do wyboru są różne rodzaje materiałów na jakich taki obraz ma być wykonany :
-Dibont
-Pleksi
-Dibond Butlerfinish
-GalleryPrint
-Płyta PVC
-Fotoobraz na płótnie

W zależności od wyboru materiału i rozmiaru ( można również wybrać rozmiar indywidualnie ustawiony ) ceny aktualizują się na bieżąco.

Mój wybór padł na Dibont w rozmiarze 40x40 , z standardowym zawieszeniem.


Zgłaszając się do testu od razu wiedziałam, że nie chcę zdjęcia rodzinnego tylko coś "mojego". Nieskromnie powiem,że zdjęć przyrody, które sa naprawde dobre mam sporo jednak przez głupotę wszystkie zmniejszone rozmiarowo ( a oryginałów nie ma) na potrzeby wcześniejszych publikacji na blogu czy na fb. Znalazłam tylko kilka zdjęć w oryginalnym rozmiarze , wśród nich naszą bohaterkę - ropuszkę. Wybrała ją solidarnie nasza rodzina i muszę się zgodzić ,że zdjęcie jest ciekawe a sama modelka intrygująca na tyle ,że zasługuje na honorowe miejsce na ścianie;)


Obrazy drukowane są w Niemczech i dostarczane kurierem. Mimo iż jadą z "daleka" dostawa nie trwa długo. Zapakowany bardzo solidnie w karton, folię , podkładkę z grubego kartonu i pod część z obrazem podłożona jeszcze cienka gąbeczka. Nie miało prawa nic się uszkodzić po drodze.




Sam obraz wykonany bardzo fajnie. Żywe kolory, wszystkie szczegóły widoczne ( nawet kocia sierść na nosie ropuchy :D ) . Dołączone dwa zaczepy do powieszenia . Ja akurat wykorzystałam tylko jeden. Odklejamy, przykładamy i czekamy pół godzinki. Tyle, odczekałam , powiesiłam i wisi stabilnie. Swoją drogą chciałabym taki klej , może by mi sie w koncu wieszaki na ręczniki solidnie trzymały !





Podsumowując fajny pomysł na uwiecznienie w dużym formacie swoich zdjęć dzieci, rodziny czy też ciekawych zdjęć przyrody. 
Dodatkowo jest to ciekawy pomysł na prezent, który na pewno zostanie doceniony . Gdyby ktoś nie miał pomysłu na prezent dla mnie to chętnie podeślę zdjęcia które lubię i które nadają się do druku ;)

Dodatkowo zdjęcie w takiej formie będzie pamiątką na dłużej niż tradycyjne. Ja liczę na to,że kiedyś córki będą je pokazywały swoim dzieciom mówiąc - patrzcie to zdjęcie babcia Malinka robiła ! ;) 

Co Wy myślicie o fotoobrazach? A gdyby ktoś chciał zgłosić się do testu takiego fotoobrazu to zostawiam Wam link, gdzie można się zgłaszać. http://www.saal-digital.pl/2016/recenzja-fotoobrazu/

Pozdrawiam was cieplutko.
Malinka

Brak komentarzy :

Prześlij komentarz

Malinkowy Świat © 2015. Wszelkie prawa zastrzeżone. Szablon stworzony z przez Blokotka