Radykalnie z Radicalem

Witajcie!

O szamponach Farmony pisałam Wam już kilkakrotnie. Jedne okazały się świetne inne wręcz przeciwnie. Nie mniej jednak szampony właśnie Framony są jedynymi z nielicznych po które sięgam z jakimś wewnętrznym zaufaniem. 
Dzisiaj opowiem Wam o kolejnym, właśnie szamponie tej firmy.

RADICAL szampon wzmacniający.



Szampon Radical zawiera cenny, naturalny wyciąg skrzypu polnego. Roślina ta wyróżnia się wysoką zawartością krzemionki, która działa na włosy wzmacniająco. Włosy po umyciu stają się miękkie, puszyste, dobrze się układają, a dzięki zawartości prowitaminy B5 uzyskują piękny połysk. Jest łagodny w działaniu, nie powoduje wysuszania włosów. Zalecany do codziennego stosowania zwłaszcza do włosów zniszczonych i wypadających.

Skład:


Kupiłam go pod wpływem impulsu i promocji. Ogólnie kosztuje około 10 zł, ja dałam w Rossmannie bodajże pół ceny. Głównym powodem był właśnie skrzyp polny, który wzmacnia włosy a mamy już okres przejściowy i w związku z tym pojawia się u nas "zmiana sierści" na lżejszą co skutkuje wzmożonym wypadaniem włosów.

Samo opakowanie to plastikowa, przeźroczysta butelka. Kształt butelki oraz kształt nakrętki charakterystyczny dla szamponów Farmony. Mnie się one  podobają.



Szampon średniej gęstości o żelowej konsystencji. Kolor herbaty rumiankowej a zapach ziołowy, co mi się akurat podoba. 




Mycie tym szamponem jest bezproblemowe. Pieni się dobrze, nie potrzeba jednorazowo zużywać jakiejś większej ilości a więc jest też dość wydajny.
Skórę głowy oraz same włosy myje dokładnie. Zmywa też oleje i naftę. 

Włosy po jego umyciu są jednak szorstkie , tempe i takie suche. Z rozczesywaniem też nie jest łatwo. Osobiście po dwóch razach odpuściłam sobie stosowanie go solo i nakładam maskę.

Podobnie sprawuje się na włosach córki. Używamy go od miesiąca i póki co nie zauważyłam zmniejszenia wypadania włosów. Czytałam opinie,że po dłuższym stosowaniu sa dobre efekty . Niestety nie będziemy kontynuować przygody z tym szamponem z powodu powstałego u córki łupieżu. Obie mamy włosy przetłuszczające się. 

Podsumowując Radical oczyszcza włosy radykalnie. Aż za dobrze bym rzekła. Raz na jakiś czas takie domycie włosa jest ok, ale nie polecam do częstego stosowania. Plącze włosy, sprawia że są szorstkie , suche ale też i czyste. W dodatku może powodować łupież .

My sobie go odpuszczamy, nie sprawdził się na naszych włosach. Wiem jednak że są osoby, które go lubią i chwalą. My go nie polecamy, nie spełnił w sumie żadnej z obietnic producenta. 

A Wy znacie szampon Radical? Jak u Was się sprawdza? Piszcie śmiało :) 

Pozdrawiam Was słonecznie. 

Malinka 




Brak komentarzy :

Prześlij komentarz

Malinkowy Świat © 2015. Wszelkie prawa zastrzeżone. Szablon stworzony z przez Blokotka