Odżywczy krem do twarzy VIANEK.

Witajcie!

Ważnym elementem w pielęgnacji skóry twarzy jest jej nawilżenie i odżywienie poprzez stosowanie odpowiednich kremów. Zapewne część z Was wie jak trudno znaleźć odpowiedni krem do twarzy a każdy pomagający i nie szkodzący jest na wagę złota.

Odżywczy krem do twarzy VIANEK 



Lekki krem odżywczy do codziennej pielęgnacji każdego rodzaju cery. Szybko się wchłania, ułatwia nałożenie makijażu. Zawiera bogaty w witaminy oraz inulinę ekstrakt z korzenia cykorii, wykazuje działanie ochronne, antyoksydacyjne i łagodzące. Olej z pestek moreli i lecytyna sojowa wzmacniają barierę lipidową, zapobiegając przez naskórkowej utracie wody.



W Vianku podoba mi się szata graficzna produktów. "Swojskie" , ludowe kwiatki nadają opakowaniom przyjemny klimat.

Dzisiejszy bohater pierwotnie znajduje się w kartoniku.  Plastikowy pojemnik zakończony jest pompką , która pozwala na precyzyjne i higieniczne wydobycie kremu.






Zapach kremu jest delikatny, nienachalny , przyjemny choć trudno mi określić czym on pachnie. 
Nie utrzymuje się on na skórze i nie drażni.

Mojej cerze nie łatwo dogodzić w kwestii stosowania kremów. Dlatego cenię każdy, który nie szkodzi.  Lekki krem odżywczy na dzień taki jest. Przeznaczony do każdego rodzaju skóry - moja mieszana, w tej chwili bardziej w kierunku suchej.

Szybko się wchłania. Nadaje się pod makijaż. Nie powoduje świecenia się skóry.

Pięknie nawilża cerę . Mam wrażenie że skóra wręcz go pije , koi ją po maseczkach z glinek czy myciu z użyciem czarnego mydła. Krem ten  działa jak kompres.
Jest rzeczywiście  lekki , nie zapchał mnie i co ważne nie spowodował żadnych dodatkowych paskud.

Cera po codziennym stosowaniu w ciągu dnia , czasem dodatkowo po wspomnianych maseczkach a i ze dwa razy zdarzyło mi się go nałożyć na noc , jest zauważalnie a właściwie lepszym określeniem będzie wyczuwalnie miękka. Czuję ,że jest odpowiednio nawilżona i po prosu wygląda zdrowo.

Ze swojej strony mogę go Wam polecić. Lekki ale jednocześnie solidny nawilżacz , który pomaga zachować odpowiedni poziom nawilżenia skóry. Ja do niego na pewno jeszcze wrócę .


Krem odżywczy Vianek znajdziecie na przykład w sklepie Grota Bryza w cenie 21,50 zł.
Wydajność spokojnie na 2 do 3 miesięcy.  Z małymi przerwami stosuję go od ok 20 sierpnia.

A Wy znacie Kremy do twarzy Vianek? Macie wśród nich swojego ulubieńca?

Pozdrawiam Was cieplutko.
Malinka 


Brak komentarzy :

Prześlij komentarz

Malinkowy Świat © 2015. Wszelkie prawa zastrzeżone. Szablon stworzony z przez Blokotka