BOX ONLY YOU

Witajcie!

Dziś króciutko chciałam Wam przedstawić zawartość boxa ONLY YOU , który otrzymałam jakiś czas temu. Temat przewodni "DOOKOŁA WŁOSÓW"




Samo pudełeczko wygląda bardzo ciekawie, podoba mi się jego szata graficzna i wykorzystam je do przechowywania szpargałów.

Zawartość prezentuje się następująco: 



Cece of Sweden odżywka HELLO NATURE, olejek kokosowy - ochrona i odbudowa.


Produkt, który zaciekawił mnie najbardziej. Wszystko co bliskie naturze mnie kręci więc już samo "Hello Nature" powoduje ,że chce używać. 
Póki co tylko odżywkę tę obwąchałam, pachnie ślicznie kokosem.


Floslek, ELESTABion R- serum multifunkcyjne do włosów



Produkt ciekawy, przeznaczam go głównie na włosy córki młodszej. Już pierwsze użycia za nami. Co ciekawe, NIE ŻAŁOWALI - rurki w środku! 
Ciekawa dlaczego nie działa pompka w tym serum, odkręciłam nakrętkę a tam okazało się, że nie żałowano rurki i nie dość ,że jest za długa to jeszcze tak podwinięta że długość zatykała całą buteleczkę. Obcięłam i śmiga :) 

L'biotica Professional Therapy , EXPRESS DRY SHAMPOO 


Zawsze podkreślałam,że nie używam szamponów suchych i nigdy też żadnego nie miałam.
Siłą rzeczy trafił do mnie taki szampon więc przełamałam się i  przetestuję. 
Co mogę zdradzić już dziś to posiada ładny zapach.

Marion , olejek w kremie do włosów 7 EFEKTÓW


Produkt, który najmniej mnie cieszy i na pewno sięgnę po niego na końcu.
Olejki , w dodatku bez spłukiwania kompletnie nie sprawdzają się na moich włosach. A tu jeszcze forma - w kremie!  Zobaczymy, może mnie zaskoczy.

Ziaja, KURACJA OLEJKAMI arganowym i tsubaki - szampon i maska wygładzające 


Oba produkty już są w użyciu. Co prawda kiedy widzę "argan" to mną lekko wstrząsa ( mam wrażenie ,że od dawna jest on we wszystkimi wszędzie i trochę się już mi przejadł zwłaszcza że działaniem szału nie robi) ale bardzo zaciekawił mnie olejek tsubaki.


Jak podoba Wam się zawartość? Znacie któreś z powyższych produktów? 
W najbliższych tygodniach pojawią się opinie na temat tych że gagatków .

Pozdrawiam Was cieplutko.

Malinka 

Brak komentarzy :

Prześlij komentarz

Malinkowy Świat © 2015. Wszelkie prawa zastrzeżone. Szablon stworzony z przez Blokotka