Naturalnie we włosy żółtkiem - szampon .

Witajcie !

Kiedy byłam malutka ... no dobra, mniejsza niż teraz , moje włosy były rzadkie , słabe i ogólnie bardzo niefajne. Marzyłam o tym aby mieć długie a mama uparcie podcinała mi je aby nabrały objętości. Do tego stosowała różne domowe maski i wcierki aby nabrały siły. Jedną z takich masek, które zapamiętałam była maska na włosy z żółtka. Cóż, jak widać jej starania się powiodły ponieważ z wiekiem udało mi się zapuścić włosy i na gęstość też nie narzekam. Nie mam już "piórek".

Trzeba więc przyznać ,że naturalne sposoby bywają skuteczne :)

Osobiście jak tylko mam okazję to staram się sięgać własnie po naturalne produkty, a przynajmniej takie którym do natury bliżej niż dalej. 

Tak właśnie w ostatnim czasie zaopatrzyłam się w szampony Babuszki Agafii , o których na pewno większość z Was słyszała. I właśnie o jednym z tych szamponów dziś Wam opowiem.

Szampon jajeczny 



Jest to szampon na bazie mydlnicy i żółtka jajka. Wzmacnia korzenie, odżywia włosy, stymuluje ich wzrost. Nadaje włosom naturalny blask i elastyczność. Mydlnica jest naturalnym, łagodnym środkiem do mycia włosów w odróżnieniu od stosowanych w zwykłych szamponach.

Mydlnica lekarska – zawiera naturalne saponiny, środki pieniące, które miękko i delikatnie oczyszczają skórę i włosy. Od dawna w syberyjskich wsiach zamiast mydła używano korzeni mydlnicy lekarskiej. Moczono go w wodzie i otrzymanym roztworem myto ciało i włosy. Korzeń mydlnicy lekarskiej to naturalna, delikatna baza do mycia włosów i ciała, w odróżnieniu od używanej w zwykłych szamponach i mydłach.

Lecytyna jajeczna – delikatnie pielęgnuje włosy, nadaje im połysk. Przywraca uszkodzone włosy, odżywia osłabione cebulki i stymuluje wzrost włosów. Najcenniejsze witaminy i minerały, niezbędne dla odżywienia i wzmocnienia włosów znajdują się w żółtku. To w nim jest mnóstwo witaminy A oraz witamin z grupy B i kwasu foliowego, a także przeciwutleniaczy: witamina E i beta-karotenu. W żółtku znajdują się również nienasycone i nasycone kwasy tłuszczowe, a także potrzebne włosom żelazo i fosfor

Do włosów normalnych.

Składniki INCI: 


Szampon kupiłam na allegro w cenie 4,99 zł, aczkolwiek szampony Babuszki Agafii możemy znaleźć już w cenie nawet 3,50 zł. I to wszystko za 350 ml.

Szampon jajeczny , podobnie jak wszystkie szampony Babuszki znajduje się w ciemnej, plastikowej butelce. Otwieranie "klik", co jest bardzo wygodne.
Szata graficzna bardzo przyjemna dla oka , mnie osobiście kojarzy się bardzo "swojsko" .




Sam szampon ma kolor żółty, gęstość średnia.
Trudno mi określić jego zapach, ale nie jest to nic nieprzyjemnego, w dodatku nie utrzymuje się na włosach.


Szampon dobrze się pieni, łatwo się rozprowadza po włosach, bez problemu spłukuje.
Dobrze domywa skórę głowy oraz włosy, potrafi zmyć za pierwszym razem nawet nadmiar mojej nafty kosmetycznej.

Włosy po umyciu są w dobrej kondycji. Bez dodatkowej odżywki czy maski da się je rozczesać bez większego problemu. Po wyschnięciu włosy są błyszczące, gładkie i co bardzo mi się podoba lekkie i nie klapnięte. Nie puszy włosów.

Szampon choć przeznaczony do włosów normalnych na moich tłustych sprawdził się dobrze.
Włosy są świeże, lekkie , ładnie się układają. Co prawda nie przedłuża on świeżości włosów, ale też i nie skraca . 

Podsumowując za naprawdę śmieszną wręcz cenę od 3, 50 zł! mamy naturalny, dobry szampon do włosów. Ja na pewno jeszcze do niego wrócę a póki co czekam na dwie inne wersje i niedługo napiszę Wam o szamponie miodowo-lipowym.

A Wy znacie szampony Babuszki Agafii? Lubicie je? Które wersje się u Was sprawdzają a które nie? Może polecicie mi co mogła bym jeszcze wypróbować ? 

Pozdrawiam Was serdecznie.

Malinka 

Brak komentarzy :

Prześlij komentarz

Malinkowy Świat © 2015. Wszelkie prawa zastrzeżone. Szablon stworzony z przez Blokotka