Malinowe Masełko dla Malinkowych dłoni i ust.

Witajcie.

Dzisiejszy bohater silnie, długotrwale nawilża i odżywia, wygładzając skórę dłoni oraz ust. Dzięki dużej zawartości masła Shea, oleju avocado i macadamia łagodzi i delikatnie natłuszcza. Lecznicza woda siarczkowa, wyciągi z alg i olej arganowy ujędrniają i uelastyczniają skórę, wzmacniając jej barierę ochronną. 

A któż to taki? 

Malinowe Masełko do torebki z Balneokosmetyki



Skład INCI:
Aqua, Butyrospermum Parkii (Shea Butter), Caprylic/Capric Triglyceride, Glycerin, Cetearyl Alcohol, Glyceryl Stearate SE, Cetyl Alcohol, Sulfide/Hydrogen Sulfide Mineral Water, Ceteareth-20, Argania Spinosa Kernel Oil, Persea Gratissima (Avocado) Oil, Macadamia Ternifolia Seed Oil, Cera Alba, Fucus Vesiculosus Extract, Helianthus Annuus Seed Oil, Tocopheryl Acetate, Aronia Melanocarpa Fruit Juice, Sodium Polyacrylate, Panthenol, Parfum, Phenoxyethanol, Benzoic Acid, Dehydroacetic Acid, Polyaminopropyl Biguanide, Ethylhexylglycerin, Geraniol, Hexyl Cinnamal, Limonene.

Substancje aktywne:

Najsilniejsza na świecie woda siarczkowa -Bardzo silnie zmineralizowana woda lecznicza o wyjątkowo wysokiej zawartości bioaktywnej siarki oraz innych mikro i makroelementów takich jaki: sód, wapń, magnez, potas, chlor, brom, jod.

Masło Shea - Zmiękcza, natłuszcza, wygładza, łagodzi  podrażnioną powierzchnię skóry, chroni przed czynnikami zewnętrznymi.

Olej arganowy - Działa "ANTI-AGING", odmładza, wzmacnia i regeneruje.

Olej avocado - Intensywnie nawilża i odżywia skórę, zabezpiecza przed wysuszeniem i złuszczaniem się oraz zapewnia skórze gładkość i miękkość, wspomaga procesy naturalnej regeneracji naskórka.

Wyciąg z alg brązowych - Nawilżają, odżywiają i poprawiają ukrwienie, modelują, działają antycellulitowo i ujędrniająco.

Olej macadamia - Wygładza, uelastycznia, hamuje starzenie się skóry chroniąc lipidy ścian komórkowych przed działaniem wolnych rodników.

Przyznacie,że to wszystko pięknie się zapowiada? :)

Swoje masełko kupiłam jakiś czas temu korzystając z opcji darmowej dostawy.Nie ukrywam,że skusiła mnie nazwa , wszak Malinka malinkom oprzeć się nie może ;) 

Malinowe masełko znajduje się w plastikowym , ale solidnym pojemniku.Mieści się w nim 50 ml produktu za który płacimy 19zł.

Zaraz po zerwaniu folii ochronnej, która gwarantuje nam ,że jesteśmy pierwszymi osobami, które wsadzą tam palce , uderza w nasze noski piękny, cudowny , malinowy , słodkawy zapach.I nie jest to nic sztucznego .Dodatkowo na dłoniach zapach utrzymuje się długo. Zakochałam się w tym zapachu ja i moje córki.Aż kusi ,żeby je skonsumować , ale nie róbcie tego - próbowałam, smaczne nie jest ;)




Konsystencja jest gęsta, treściwa a jednocześnie delikatna. Masełko ma lekko różowy kolor. Co więcej nie ma w nim sztucznych barwników. Kolor uzyskany jest z naturalnych soków , dlatego poszczególne masełka mogą się  kolorem różnić. Może nie tyle kolorem, co intensywnością koloru.



Masełko malinowe przeznaczone jest do rak i ust. Ja, a właściwie my, ponieważ namiętnie podbierały je córki, używałyśmy go do dłoni, ust, a nawet do całego ciała. 

Od siebie powiem Wam,że pięknie nawilża dłonie , nadaje aksamitną miękkość skórze i cudnie nawilża usteczka. Podkusiło mnie też użyć go do twarzy ale, niestety jako krem do twarzy nie sprawdza się. Na mojej cerze, zaraz po dwóch użyciach zauważyłam wysp .

Od córek - pięknie pachnie! 

Masełko szybko się wchłania, nie jest tłuste. Pozostawia ochronny film na skórze, który jednak nie wadzi mi w niczym. Dłonie są nawilżone i miłe w dotyku.Skóra ciała staje się miękka i chętnie poznała bym Masło do ciała z tej serii. Usta stają się nawilżone, pomogło mi też w walce z pękającymi ustami.

Wydajność też nie jest najgorsza. U nas skończyło się szybko , zostało nam nieco na dnie , ale to ze względu na to,że używałyśmy go w sumie we trzy , przy czym ja dwa razy użyłam go do całego ciała ( chciałam pięknie pachnieć mężowi ;) ) .Przy standardowym używaniu do dłoni i ust myślę,że na ponad miesiąc wystarczyć powinno.


A Wy znacie Masełko Malinowe do torebki? A może używacie innych produktów Balneokosmetyki ? Dla mnie to pierwszy raz z tą firmą ,ale chętnie sięgnęła bym po coś jeszcze. Co polecacie?

Pozdrawiam Was serdecznie .
Malinka 


Brak komentarzy :

Prześlij komentarz

Malinkowy Świat © 2015. Wszelkie prawa zastrzeżone. Szablon stworzony z przez Blokotka