EC LAB pianka oczyszczająca .

Witajcie.
Bohaterem dzisiejszego postu jest produkt do oczyszczania twarzy. Musze Wam powiedzieć,że jest to dla mnie "pierwszy raz" z oczyszczaniem w takiej formie.Zawsze uważałam,że pianka do mycia twarzy jest dziwnym wymysłem, bo jak że taka pianka , coś tak delikatnego wręcz ma się wrażenie napompowanego powietrzem może dobrze oczyszczać?A jak spisała się w praktyce? Zaraz Wam opowiem.

Pianka do twarzy głębokie oczyszczenie EC LAB 

EC LAB,pianka, do twarzy, mycie, oczyszczanie, głębokie oczyszcanie


Pianka do twarzy przeznaczona jest dla problematycznej i tłustej cery ( czyli w sam raz dla mnie) .Zawiera ponad 99,5 % składników pochodzenia naturalnego. Wchodzące w skład pianki składniki – morska woda, organiczny ekstrakt irysa, olej z pestek granatu, proteiny pszenicy, prowitamina B5 - chronią skórę przed utratą wilgoci, koją, łagodzą podrażnienia, ściągają pory, uelastyczniają skórę, normalizują nadmierną aktywność gruczołów łojowych, usuwają tłusty blask, dezynfekują, działają przeciwzapalnie i antyseptycznie.

Składniki aktywne :
Woda morska – chroni skórę przed utratą wilgoci, działa przeciwzapalnie.
Organiczny ekstrakt irysa -  oczyszcza, nawilża, działa przeciwzapalnie, koi, łagodzi podrażnienia, ściąga pory, uelastycznia skórę.
Olej z pestek granatu – nawilża, odżywia i regeneruje skórę.
Olejek lawendowy – dezynfekuje, jest znakomitym antyseptykiem, działa przeciwzapalnie.
Proteiny pszenicy –  nawilżają, zmiękczają i wygładzają.


Pełen skład:
Aqua, Glycerin, Sea Water (morska woda), Organic Iris Extract (organiczny ekstrakt irysa), Cocamidopropyl Betaine, Sodium Cocoamphoacetate, Sodium Lauryl Sarcosinate, Maltooligosyl Glucoside/Hydrogenated Starch Hydrolysate, Panthenol (prowitamina B5), Punica Granatum Seed Oil (olej z pestek granatu),   Lavandula Essential Oil (olejek lawendowy), Hydrolyzed Wheat Protein (proteiny pszenicy), Perfume, Benzoic Acid, Sorbic Acid, Dehydroacetic Acid, Benzyl Alcohol

Bez SLS,SLES,PARABENÓW,SILIKONÓW.

Pianka znajduje się w bardzo estetycznym opakowaniu.Jak widać przeważa biel i fiolet.Na etykiecie fioletowy irys:) 

naturalne oczyszcanie, mycie, twarz, piana, pianka, delikatne, oczyszcanie, mycie dokładne, dogłebne oczyszcanie, cera tłusta, trądzik

Samych informacji w języku polskim jest wystarczająco i znajdują się na doklejonej etykiecie.


Dozujemy specyfik za pomocą pompki , która działa bez zastrzeżeń. Kolor pianki to biel.Nie wiem czy w przypadku piany można mówić o konsystencji ale odważę się na stwierdzenie,że jest "gęsta" i nie spływa z dłoni.Zapach neutralny jak dla mnie.



Na początku właśnie ze względu na uprzedzenia odnośnie pianek ( nigdy wcześniej pianki do mycia twarzy nie stosowałam) używałam jej głównie rano, kiedy nie trzeba walczyć z resztkami makijażu.

Natomiast od czasu kiedy po powrocie z pracy "na szybko" chciałam się odświeżyć i bez demakijażu umyłam twarz tą pianka zaczęłam stosować ją również wieczorem.

Jak się spisuje? Zaskakująco dobrze.
Pianka EC LAB delikatnie ale bardzo skutecznie oczyszcza skórę twarzy.Radzi sobie z delikatnym makijażem bez wcześniejszego demakijażu - tusz do rzęs, kredka do brwi i krem BB.

Skóra jest po jej użyciu widocznie oczyszczona oraz co przyjemnie zaskakuje gładka i miękka w dotyku.Nie przesusza skóry twarzy.Nie uczuliła mnie, nie spowodowała niespodzianek .

Potwierdza się się stwierdzenie ,że nie ma co oceniać i się uprzedzać do rzeczy jeśli się najpierw ich nie spróbuje.W tym przypadku zwracam honor piankom oczyszczającym. Jak widać nie zawsze to co delikatne jest nieskuteczne.Pianka ta udowadnia,że można delikatnie i skutecznie oczyścić twarz.Nawet kiedy mamy lenia i nie chce nam się zmywać makijażu płynem :) Przy czym zaznaczam,że nie sprawdzałam na podkładzie tylko kremie BB.

Firma EC LAB jest dla mnie nowością, nieco mylące może być logo znajdujące się na opakowaniu, które wizualnie kojarzy się nam z ECKOLAB .Nie mniej chętnie sięgnę po inne produkty tej firmy , które jak widać mogą okazać się całkiem przyjemne.

Piankę oczyszczającą EC LAB znajdziemy w sklepie Grota Bryza , gdzie 150 ml kupimy w cenie 18 zł.Cena jak najbardziej niewygórowana , choć by ze względu na wydajność. Mam ją od końca lutego i jeszcze na tydzień powinna mi wystarczyć.Więc jest naprawdę nieźle.

Ze swojej strony polecam Wam serdecznie.A może Wy używacie pianek do mycia twarzy i możecie polecić mi coś skutecznego i ciekawego? Mam chęć wypróbować jeszcze inne produkty w tej formie.

Pozdrawiam Was cieplutko.
Malinka 


Brak komentarzy :

Prześlij komentarz

Malinkowy Świat © 2015. Wszelkie prawa zastrzeżone. Szablon stworzony z przez Blokotka