Skóra jak pupcia niemowlaka .

Witajcie,

O dzisiejszym bohaterze producent mówi,że jest stworzone z wosku pszczelego i 8 naturalnych olei - olej  z syberyjskiego cedru ,olej z czerwonego jałowca,olej z syberyjskiej jodły,olej z ałtajskiego rokitnika , olej z nasion maliny,olej z leśnej szałwii,olej z dahurskiej dzikiej róży oraz olej z białego syberyjskiego lnu.
Likwiduje obrzęki,polepsza krwioobieg,intensywnie pielęgnuje i polepsza zdolność odnowy skóry.

Co ważne nie zawiera związków chemicznych, mineralnych olei ,silikonów,parabenów,PEG,EDTA oraz BHT-BHA.

Syberyjskie masło do ciała antycellulitowe Natura Siberica .




Masło to znajduje się w tubce.Szata graficzna jak we wszystkich produktach Natura Siberica przyjemna dla oka i przyciągająca wzrok.
Produkt dostajemy zabezpieczony folią co gwarantuje nam,że jesteśmy pierwszymi użytkownikami .







Skład:
Aqua, Cetearyl Alcohol, Isopropyl Palmitate, Butyrospermum Parkii(Shea) Butter, Theobroma Cacao Butter, Glyceryl Stearate, Glycerin, Dicaprylyl Ether, Cera Alba*, Linum Usitatissimum Seed Oil*, Sodium Stearoyl Glutamate, Tocopherol, Pinus Siberica Seed Oil, Polyglyceryl-6 EstersPS, Parfum, Trimethylcyclohexyl Butylcarbamate, Pinus Sibirica Seed OilWH, Rosa Canina Seed Oil, Sodium Polyacrylate, Rubus Chamaemorus Fruit Extract, Empetrum Nigrum Fruit Juice, Schizandra Chinensis Fruit Extract, Pinus Pumila Needle ExtractWH, Abies Sibirica Needle ExtractWH, Juniperus Sibirica Needle ExtractWH, Hippophae Rhamnoides Fruit Oil, Salvia Officinalis Oil, Dehydroacetic Acid, Sodium Benzoate, Potassium Sorbate, Ethylhexylglycerin, Citral, Hexyl Cinnamal, Limonene, Linalool, Butylphenyl, Methylpropional. (WH) – organiczne ekstrakty z dziko rosnących syberyjskich ziół.(*) ekstrakty organiczne.

Samo masło ma gęstą konsystencję , która 'roztapia" się w kontakcie ze skórą.
Zapach jest bardzo delikatny,przyjemny choć nie umiem go jednoznacznie określić.
Dobrze rozprowadza się po skórze , nieco trwa zanim jednak w nią wsiąknie.Pozostawia ochronny film.



A teraz to co najważniejsze czyli działanie.
Używałam tego masła z prawdziwą przyjemnością. Doskonale ,intensywnie nawilża. Jestem przekonana ,że sprawdzi się również przy skórze bardzo suchej. I co ważne nie jest to efekt krótkotrwały.

Używałam go do wszystkiego - do ciała, do stóp, dłoni a nawet twarzy.Mimo,że skład ma długi to nie zapycha mojej mieszanej cery.Bardzo fajnie zmiękcza i pielęgnuje twarde skórki wokół paznokci.
Nie uczula, nie podrażnia, nie zapycha.

Ale jest coś jeszcze za co pokochałam go bezgranicznie - efekt jaki daje na skórze.
Ciało jest tak gładkie, tak miękkie , tak delikatne że śmiało można je porównać do skóry niemowlaka .Cud, miód i maliny!No nic tylko się miziać i aż szkoda ,że nie ma jak tego pokazać przez ekran :)  Do tej pory taki efekt dał mi tylko jeden produkt a właściwie mieszanka - olej z czarnuszki z bodajże mleczkiem do ciała z Bingo Spa.Pisałam Wam o tym dawno temu.

Są produkty, który zostają w naszej pamięci na długo czy to za sprawą zapachu ( jak musy Nacomi <3 ) czy właśnie działania. To masło, które w założeniu miało być antycellulitowe zostanie w mojej głowie i łazience na długo nie za to,że likwiduje cellulit ( choć bardzo możliwe że przy takim działaniu przy dłuższym stosowaniu mogło by mieć na to jakiś wpływ) .Nie dlatego też ,że poprawia krwioobieg , bo nie zwróciłam na to kompletnie uwagi.Ale właśnie za tę niesamowitą gładkość , miękkość i delikatność skóry jaką powoduje. Co więcej efekt zauważycie już po kilku dniach a utrzymuje się na długo.

Zużyłam to cudo w trzy tygodnie.200 ml skończyło mi się błyskawicznie , ale nie dlatego że jest mało wydajne tylko dlatego ,że używałam go do dosłownie całego ciała, kilka razy dziennie do samych dłoni.

Jest to produkt, który zużyłam do ostatka - rozcięłam tubę :)

Mogę Wam je tylko serdecznie polecić . Nie kosztuje dużo, bo ok 20 zł w zależności od sklepu a efekt genialnie miękkiej skóry jest wart dużo więcej.W mojej łazience zagości na dłużej.

A czy Wy znacie to Syberyjskie masło do ciała? Pokochałyście je tak jak ja czy może wręcz przeciwnie.Jakie produkty do ciała możecie polecić , które dają równie genialne efekty na naszej skórze?


Pozdrawiam Was serdecznie.
Malinka 



Brak komentarzy :

Prześlij komentarz

Malinkowy Świat © 2015. Wszelkie prawa zastrzeżone. Szablon stworzony z przez Blokotka