Mydło czarne Nacomi

Witajcie,

SAVON NOIR to mydło, które działa jak peeling enzymatyczny.
Jest wytwarzane w Maroku tradycyjnymi metodami z czarnych oliwek i oleju oliwnego.
Jest ono bardzo znanym i cenionym na świecie produktem, gdyż posiada walory nie tylko pielęgnacyjne, ale także oczyszczające i relaksujące. Jest ono w 100% naturalne i bogate w witaminę E. Może być stosowane dla każdego typu cery, także wrażliwej skóry dziecka. 




Zapakowane jest w plastikowy pojemnik,w środku dodatkowa nakładka chroniąca nasze mydełko.



Kolorem i konsystencją przypomina gęsty ...smar.Zapach również do najpiękniejszych nie należy choć dla mnie nie jest on kłopotliwy.Niemniej nie każdemu się spodoba.




Skład tak krótki jak to tylko możliwe.Uwielbiam krótkie, naturalne składy.



Z czarnym mydłem miałam już styczność KLIK .Wiedziałam więc mniej więcej czego się spodziewać i pamiętałam ,że trzeba uważać przy stosowaniu żeby mydło nie dostało się do oczu czy też przy spłukiwaniu do nosa - oj nieźle przeczyszcza nozdrza :p

Jak je stosować?
Należy nabrać niewielką ilość suchymi dłońmi, zmydlić w rękach i cienką warstwą nałożyć na twarz.Pozostawiamy na ok.10 minut ,po czym zmywamy ciepłą wodą. 

Ja mydełko stosuję przed zastosowaniem maseczek z glinki .Średnio dwa,trzy razy w tygodniu.Świetnie przygotowuje skórę do tego zabiegu. Mydło savon noir polecane jest do stosowania przed zabiegami na twarz i ciało w tym jako pierwszy etap przy RYTUALE HAMMAM, który swoją drogą muszę kiedyś wypróbować.

Mydełko fantastycznie oczyszcza skórę co nie tylko widać ale też czuć ( skóra wręcz skrzypi z czystości) .Pomaga pozbyć się suchych skórek.
Przy czym oczyszcza , peelinguje delikatnie ale nie wysusza skóry.Skóra pozostaje po jego użyciu delikatna, miękka i rzeczywiście naoliwiona.
Nie zapycha i nie podrażnia mojej cery ( mieszanej) .
Mogę śmiało powiedzieć ,że mydło czarne Nacomi przyczyniło się do poprawy stanu mojej cery.

Ja polecam każdemu kto jeszcze nie odważył się spróbować. Mydło czarne jest dla mnie takim samym odkryciem jak glinki  naturalne. Oba produkty myślę ,że powinny znaleźć się na stałe w pielęgnacji cery z problemami.Dla każdego kto ze względu na wrażliwość cery nie może stosować peelingu mechanicznego ,a chciałby znaleźć alternatywę ,mydło czarne będzie produktem idealnie odpowiadającym potrzebom takiej cery.

To mydełko Savon Noir Nacomi możecie znaleźć w sklepie Grota Bryza w cenie 13 zł za 100 gram bądź 27 zł za 200 gram.Przy czym wydajność tego produktu jest naprawdę duża.Ja swoje 100 g używam od ponad miesiąca i nie zużyłam jeszcze połowy.

A Wy znacie czarne mydło Savon Noir? Mydełko Nacomi bądź innych producentów? Jak u Was spisuje się ten produkt?

Pozdrawiam Was cieplutko.
Malinka 






Brak komentarzy :

Prześlij komentarz

Malinkowy Świat © 2015. Wszelkie prawa zastrzeżone. Szablon stworzony z przez Blokotka