Skóra w mleku i miodzie ...

Witajcie,

Mamy wakacje, ja mam wakacje a co dzień budzi mnie ostatnio ujadanie psa teściowej. Noż ja rozumiem, jak ktoś przyjdzie etc ,ale ten pies normalnie potrafi sobie dziurę wykopać i w nią szczekać pół godziny ! Jak przeciwna jestem takim gadżetom to tym razem mam wielka ochotę rozejrzeć się za czymś takim jak  obroża antyszczekowa ,a przy okazji coś podobnego dla właścicielki :p

Wyżaliłam się więc teraz mogę przejść do sedna dzisiejszego wpisu .A będzie znów o produkcie Balea. Tym razem coś z pielęgnacji.

Mleczko do ciała Miód&Mleko





Z opisu znalazłam niewiele. Przeznaczony jest dla skóry normalnej.Przebadane dermatologicznie z ph neutralnym dla skóry.

Skład:




Mleczko znajduje się w 400ml plastikowej butli.Otwieranie działa bez zarzutu.
Konsystencja średniej gęstości .





Rozprowadza się po ciele dobrze ,dość szybko się wchłania .
Pozostawia jednak film na skórze co nie każdemu może odpowiadać.
Nawilża moją skórę odpowiednio, nie uczula .Skóra jest miękka i delikatna. Czyli ogólnie wszystko tak, jak by w przypadku mleczka do ciała powinno.
Zapach. Czekacie na ten moment,prawda? :) A więc zapach jest bardziej miodowy niż mleczny.Szału nie robi jak było w przypadku mleczka o zapachu kokosa.
Utrzymuje się na skórze dość długo.

Podsumowując mleczko jak za cenę ok 8- 10 zł w internetowych drogeriach ( w DM taniej) jest całkiem przyzwoity. Jednak i warstewka tłusta i zapach sprawiają ,że na okres letni wydaje mi się mało odpowiedni. Mam wrażenie ,że jest "ciężki". Na pewno sprawdzi się lepiej zimą :)

A Wy znacie te mleczko? Lubcie takie miodowo mleczna zapachy?

Pozdrawiam Was serdecznie.
Malinka

Brak komentarzy :

Prześlij komentarz

Malinkowy Świat © 2015. Wszelkie prawa zastrzeżone. Szablon stworzony z przez Blokotka