Piersi nie powiększa , ale...;)

Witajcie,

Ja wiem,że kremem biustu się nie powiększy, nie pomoże też żadne serum ale że nadzieja matką głupich to ja wciąż po takie specyfiki sięgam. Jeśli nawet rozmiaru nie da to może podniesie co nieco i przez to optycznie powiększy ;) 

O jednym takim chcę Wam dzisiaj opowiedzieć. Jest to 

Balea BodyFIT serum do biustu z efektem PUSH-UP



Kilka słów na jego temat znalazłam w czeluściach internetu :

"Balea BodyFIT serum do biustu ze składnikami aktywnymi. Kofeina, ekstrakt z cytryny, bambusa i składnika Idealift™ sprawdzą się w przypadku każdego typu skóry, nadając jej gładkość, miękkość i elastyczność. Delikatna skóra dekoltu staje się uwodzicielska i sprężysta. Kofeina w połączeniu z pozostałymi składnikami aktywnymi spowalnia procesy starzenia i zapobiega wiotczeniu skóry. Idealift™ daje złudzenie "naturalnego biustonosza". Zauważalne efekty przy regularnym stosowaniu.


Specyfik otrzymujemy w kartonowym opakowaniu.Na nim mnóstwo zapewne przydatnych informacji ( jeśli ktoś zna język :) ).
W środku pojemnik z wygodnym dozownikiem. Całość w bardzo letnich , pozytywnych kolorach żółci i limonki .





Skład:


Serum posiada zapach , który trudno mi jednoznacznie określić. Nieco cytrusowy ,lekko perfumowany,ogólnie przyjemny. Szybko się jednak ulatnia.

Serum ma postać żelu.Łatwo się je rozprowadza po ciele , na wchłonięcie nie trzeba długo czekać , jednak pierwsze wrażenie to tłusta, lepka warstewka. Na szczęście naprawdę szybko znika.

Stosuję to serum już dawna , ze dwa miesiące już mijają. Smaruję mój nikły biust dwa razy dziennie w nadziei ,że któregoś ranka biustonosz okaże się za mały. I nic ;P
Tak jak można było się spodziewać biustu nie powiększa, za to jako kosmetyk pielęgnacyjny do "tych" części ciała spisuje się całkiem nieźle. 

Skóra jest gładsza, napięta i "dopieszczona".Nawilżona i jędrna .
Co prawda w kwestii podniesienia biustu nie mogę za wile powiedzieć , bo u mnie nie bardzo jest co podnosić .Podobnie z wydajnością , ja mam niewielkie pole do popisu więc i wydajność jest większa , jeszcze na jakieś dwa tygodnie mi wystarczy.

Podsumowując nie jestem w stanie tego serum Wam polecić .Bo choć jako kosmetyk do ogólnej pielęgnacji biustu jest ok, to jednak cena ( w drogeriach internetowych widziałam ok.39 zł) nie zachęca do kupna tylko w tym celu. Ciekawa jestem jak spisuje się na normalnym biuście, więc jeśli mieliście to serum to koniecznie podzielcie się wrażeniami. 
A jeśli i tak macie ochotę je wypróbować i macie możliwość zakupu tego specyfiku prosto z DM ( zawsze to taniej) to śmiało, pielęgnacja też ważna rzecz :)


Na koniec jeszcze chcę Wam polecić sklep http://witeks.pl/ gdzie znajdziecie mnóstwo ciekawych gadżetów do domu, od zastaw stołowych , przez szkło kolorowe , gadżety do kuchni, lustra, kubki no cuda. Jak się trochę wzbogacę to na pewno skuszę się na kubki termiczne, które mają niebanalne wzory :) 


Pozdrawiam Was cieplutko.
Malinka 




Brak komentarzy :

Prześlij komentarz

Malinkowy Świat © 2015. Wszelkie prawa zastrzeżone. Szablon stworzony z przez Blokotka