Olejek pomarańczowy

Witajcie,

Działa uspokajająco na wszelkiego rodzaju stany napięcia nerwowego.Wykazuje działanie antyseptyczne i oczyszczające .Wspomaga odchudzanie i wpływa korzystnie na problemy z cellulitem .Polepsza zdolność koncentracji .Oczyszcza i pielęgnuje ciało, uspokaja umysł.

Zastanawiacie się co ma takie cudowne właściwości?Już Wam mówię :)

Olejek pomarańczowy Aromaterapia 



Maleńkie kartonowe opakowanie skrywa w sobie 10 ml. buteleczkę z ciemnego szkła.

pachnąca kąpiel, nawilżenie skóry, pomarańczowy olejek

W buteleczce znajduje się świeżo , naturalnie pachnący olejek pomarańczowy. 
Kochani, pachnie jak prawdziwy sok pomarańczowy :)



Jak widzicie olejek ten ma wiele właściwości a wykorzystać można go na równie dużo sposobów.

Do masażu: 10 ml (łyżka stołowa) oleju bazowego wymieszać z 3-5 kroplami olejku.
Do kąpieli:10-15 kropli olejku na 3/4 wanny ciepłej wody.
Do aromatyzacji: 5-10 kropli olejku wymieszać z 2 łyżeczkami wody.

Ja olejek wykorzystuję głównie do kąpieli. Wystarczy kilka kropli dolanych do wanny a łazienka, skóra , woda wszystko pięknie pachnie.A jak wiadomo zapach też jest ważny.Tym bardziej,że olejek pomarańczowy jest polecany osobom nerwowym i kłótliwym, tak więc idealnie dla mnie :) 
Kąpiel z tym olejkiem cudownie koiła mi skórę po nadmiernym opalaniu , a dodatkowo uspokajała napięte nerwy .
Do aromatyzacji niestety nie wykorzystywałam ponieważ nie mam odpowiedniego sprzętu , muszę w coś zainwestować .
Olejek świetnie też sprawdzał się jako produkt do masażu, nie za często udało mi się uprosić takie relaksujące chwile ponieważ na co dzień nie ma kto mnie masować , ale jest to naprawdę przyjemne. Olejek po za zapachem który roztacza ,pomaga rozluźnić napięte mięśnie i w pełni się zrelaksować .

Podsumowując mimo,że to moje pierwsze spotkanie z tego typu produktem na pewno nie będzie ostatnie. Na stronie Profarm znalazłam jeszcze inne olejki w tym olejek lawendowy, miętowy, melisowy ,rozmarynowy i mam wielką chęć zaopatrzyć się w nie :)
Olejek pomarańczowy jest do kupienia w sklepie Profarm sklep w cenie 6,15 zł .

A Wy używacie olejków do aromaterapii? W jaki sposób je wykorzystujecie? Jakie są Wasze ulubione zapachy? Piszcie śmiało :)

Pozdrawiam Was cieplutko.
Malinka

Brak komentarzy :

Prześlij komentarz

Malinkowy Świat © 2015. Wszelkie prawa zastrzeżone. Szablon stworzony z przez Blokotka