Lista życzeń z Cndirect .

Witajcie,

Dziś przedstawię Wam jeszcze jeden sklep "chiński" w którym znajdziemy ciekawe propozycje nie tylko z odzieży ale również akcesoriów do domu.
Jest to Cndirect .

A oto co spodobało mi się w ich asortymencie. Może i Wam coś wpadnie w oko :)

Cudowna sukienka która od razu mi się spodobała.Znacie to uczucie, kiedy tylko na coś się spojrzy i już wiecie,że musi być Wasze? Tak było z tą sukienką . Żałuję strasznie,że nie ma mojego rozmiaru dostępnego, bo już się widziałam w niej na rozpoczęciu roku szkolnego :)




Kolejnymi perełkami jakie wynalazłam są torebki. Pewnie już zauważyliście,że lubię nietypowe i niebanalne torebki :) Obie dostępne są w kilku kolorach .

KLIK  





Zegarek,chyba naklejany na ścianę. Świetna dekoracja i w końcu zawsze będziemy wiedzieć która godzina bez szukania telefonu :) Tego typu dekoracji ścian jest tam więcej.




Bransoletka oraz zegarek.







Spodobało Wam się coś? 


Pozdrawiam Was serdecznie.
Malinka


Brak komentarzy :

Prześlij komentarz

Malinkowy Świat © 2015. Wszelkie prawa zastrzeżone. Szablon stworzony z przez Blokotka