Na co wydałam stówkę od Zalando.pl

Witajcie,
Dziś pokażę Wam co zamówiłam w ramach akcji trnd i Zalando.
Jak wiecie zapewne i mnie ,podobnie jak wielu innym dziewczynom udało się dostać do kampanii Zalando.
W paczce ambasadorskiej otrzymałam bon na 100zł do wykorzystania w sklepie Zalando,przewodnik oraz mnóstwo zniżek dla znajomych.
Oczywiście gdyby ktoś był zainteresowany to piszcie śmiało,jeszcze kilka kodów mi zostało:)




Jeszcze zanim dotarł do mnie bon przeglądałam długo asortyment Zalando. 
Przyznaje jest ogromny! Marzyły mi się buty ( w końcu jestem kobietą ) a dokładnie szpileczki ,albo sandałki na szpilce. Niestety z moim rozmiarem 35 znalezienie ładnego,zgrabnego bucika w tej cenie okazało się niewykonalne.Za to ogólnie buty ...oj napatrzałam się i nawet nie są takie drogie na upartego ,jednak gdybym tak chciała kupić wszystko co mi się podoba to przydała by się jakaś polisa inwestycyjna co by najpierw zarobić ,odkładać i dopiero kupować :D

Tak więc ostatecznie postawiłam na dwie małe torebki.
Moja ma rok i nie oszczędzałam jej  przez ten czas. Choć śliczna ,praktyczna i pojemna ( wiecie, ta z tych "bez dna" gdzie wszystko się mieści ,ale już coś znaleźć to problem ) to stwierdziłam,że coś małego zawsze się przyda.




Obie są firmy even&odd .Pierwsza urzekła mnie formą ,niby taka niepozorna ,zwykła ,czarna ale kształt ma ciekawy. Jest sztywna i nic się w środku nie pogniecie.


Drugą wybrałam ze względu na kolor.
Niestety okazało się ,że nie zmieszczę do niej portfela ;P
Nie chciałam już odsyłać ( a na zwrot bez względu na przyczynę mamy 100 dni! ) ,więc została. Też się przyda, jak nie mnie to mam jeszcze dwie prawie nastoletnie córki :)



Samo strona Zalando jest czytelna, łatwo było mi odszukać produkty które mnie interesowały. Zamówienie składa się bezproblemowo i jest kilka dostępnych form zapłaty.
W tym za pobranie NIE DOPŁACAMY.
Oczywiście wysyłka jest darmowa i zwrot tak samo. Przy czym paczka doszła do mnie bardzo szybko :)
 Powiem Wam,że jeszcze skorzystam z zakupów na Zalando.pl ,Mam tam upatrzone buciki i została mi do wydania reszta z bonu :)

Gdyby ktoś z Was chciał zrobić swoje PIERWSZE zakupy na Zalando to pamiętajcie,że mam jeszcze kody zniżkowe 20%  dla nowych klientów. Nie ma kwoty minimalnego zamówienia,jedynie górny próg to 1000zł .Kody ważne są do 12 lipca.

Pozdrawiam Was cieplutko.
Malinka



Brak komentarzy :

Prześlij komentarz

Malinkowy Świat © 2015. Wszelkie prawa zastrzeżone. Szablon stworzony z przez Blokotka