50 FAKTÓW O MNIE część I :)

Witajcie ,

Ostatnio przeglądałam na kilku blogach posty z serii " 50 faktów o mnie" i pomyślałam ,że skoro podoba mi się czytanie takich postów to może i Wy chcecie dowiedzieć się czegoś więcej o mnie .Wszak "znamy się " już ponad rok :)


1.Jestem naturalną blondynkom.Nigdy moich kudełków nie dotknęła żadna farba ni szampon koloryzujący.Naturalnie mam z wierzchu jasne ,a im głębiej tym ciemniej- przy samej szyi  znajdziemy nawet rude :)


2.Mam odstające uszy i nigdy publicznie nie związuje włosów.Chyba,że w sprytnego warkocza ,który je zakrywa :)Ot, takie geny - tego nie ominiesz :)


3.Nie umiem rozliczać PIT -u. :P I zawsze robimy to na ostatnią chwilę :)

4.Nie mam prawa jazdy.Podchodziłam dwa razy (pierwszy raz oblałam na łuku , a za drugim razem nie domknęłam drzwi!). Nie wykluczam,że jeszcze kiedyś spróbuję .

5.Jako nastolatka pisałam wierszyki.Najpierw limeryki ,przyznaję nieco złośliwe .A kiedy byłam starsza pisałam wiersze o sąsiedzie - miłosne. Do dziś mam żal do siostry ,że kiedy nie było mnie w domu ona mu te wiersze pokazała :)



6.Uwielbiam kozaczki,im dłuższe tym lepsze.Tylko w kozaczkach moje nogi wyglądają ok.I tylko dlatego toleruję zimę :)

7.Kiedyś pisałam multum listów.Dałam ogłoszenie do jednej z gazetek młodzieżowych i dzięki temu korespondowałam z ogromną ilością osób,a każde kieszonkowe przeznaczałam na znaczki :)
Raz dałam ogłoszenie do gazetki niedzielnej i odezwał się pewien Franek. Bardzo sympatyczny chłopak ,z którym ciekawie się pisało.Do czasu,kiedy w jednym z listów napisałam ,że lubię chodzić sama do lasu. On wtedy stwierdził,że jestem dziewczynom lekkich obyczajów ,bo tylko takie same do lasu chodzą szukać "przygód". Nie wspominając już o tym,że miałam z 12 lat i "takie rzeczy" zupełnie nie były w mojej głowie" :D


8.Powinnam nosić okulary :) 
 Mam dalekowzroczność (czy jakoś tak :) )


9.Internet ogarniałam sama od podstaw. Zakończyłam edukację w czasach kiedy jeszcze tego nie uczono. Mogę nawet powiedzieć ,że NIE taka ze mnie blondynka ,bo od samego podłączenia przez telefon pierwszy raz , założenie konta pocztowego,NK po dzień dzisiejszy ,gdzie myślę radze sobie nie najgorzej ( po za HTML itp.) 


10.Jestem zodiakalnym lwem i mam 30..no ok 31 lat :)

11. Nie umiem pisać postów na zapas. Ani z przymusu. Do tego musi być "wena" i wtedy siadam i piszę aż skończę ( z przerwą na siusiu :) ) .

12.Napisanie postu zajmuje mi ok godziny, w zależności od długości . Sprawdzam zawsze kilka razy zanim opublikuję. Ktoś powie ,ot blogerki przesadzają mówiąc ,że prowadzenie bloga zajmuje tyle uwagi i czasu.
Gdyby wprowadzić rejestrator czasu pracy to po zliczeniu tych minut spędzonych przed komputerem   zapewne i u Was wyszło by tego sporo.
Ale ja nie narzekam, bo to lubię :D

12.Moim największym marzeniem ,takim dla siebie od kilku lat jest otworzenie drogerii internetowej z produktami najlepszych ,sprawdzonych ,ale i nie odkrytych jeszcze marek produktów do pielęgnacji ciała. Ech..póki co nie stać mnie na to i boję się tego całego rozliczania z urzędem skarbowym .Ale może kiedyś się uda :)

13. Kiedy byłam mała chciałam być weterynarzem, bibliotekarką i zakonnicą !

14.Chodziłam do szkoły uwaga - POCZTOWEJ :)

15. Moje imię z bierzmowania to Maria Magdalena , czyli grzesznica ,która się nawróciła :D

16.Do tej pory zdarza mi się jeździć autostopem :)
Jako nastolatka dwa razy byłam w ten sposób w Szczecinie z przyjaciółką :)

17.Nie lubię smażonej kani.

18.Uwielbiam kawę , bez niej nie potrafię się obudzić i mogę ją pić w hektolitrach.
Oczywiście czarna ,trzy łyżeczki cukru.

19.Mam 1,49 cm wzrostu i 39 kg wagi.Numer buta to 35 :) Nie, nie mam anoreksji :D
Zawsze tak miałam i już się do tego przyzwyczaiłam.
Przed jazdą w foteliku ( wszak do 150 cm) ratuję się nosząc buty na obcasie i szpilki.

20.Mam głupich teściów ,których muszę tolerować codziennie :P

21.Jestem zmarźluchem. Ojciec mówi ,ze to dziedziczne słabe krążenie. Może i tak, cały rok śpię w skarpetkach ,a palce dłoni mam zimne nawet kiedy na dworze jest upał.

22.Kiedy wieszam pranie najprawdopodobniej spadnie zaraz deszcz :)



23.Uwielbiam chodzić na grzyby !

24.Nie rozumiem dlaczego piszemy wziąć a nie wziąść :P

25.Nie cierpię  plotkarstwa .

Mam nadzieję ,ze dotrwaliście do końca:)
Jak się podobało? Dajcie znać czy podołaliście pierwszej części:)

Pozdrawiam Was cieplutko.
Malinka .

Brak komentarzy :

Prześlij komentarz

Malinkowy Świat © 2015. Wszelkie prawa zastrzeżone. Szablon stworzony z przez Blokotka