Anti-Falten TAGESCREME Q10 BALEA

Witajcie!

Niestety ,nie przeskoczymy tego .Nie ma też co się łudzić ,że nas to ominie i będziemy wiecznie piękne i młode jak Kleopatra.
Przychodzi taki czas u każdej z nas ,że zaczynamy dokładniej się sobie przyglądać i dostrzegamy ,że nasza skóra już nie taka jędrna,że kurze łapki wokół oczu ,czy też pierwsze zmarszczki mimiczne zaczynają się pojawiać .
I wtedy przychodzi czas na zmianę produktów do pielęgnacji naszej skóry.
Szukamy produktów z kolagenem,przeciwzmarszczkowych ,dla kobiet 30+ 40+ 50+ etc.
I ja inna nie jestem.31 wiosna minie mi już niedługo i choć z powodów moich nikłych gabarytów wciąż często biorą mnie za dziewczynkę,tudzież koleżankę córki to czasu nie oszukam i wiem i widzę ,że bruzda na czole ,że zakładki na policzkach kiedy się uśmiecham ,że wokół oczu...ach to już lepiej oczu nie mrużyć .
I próbuję specyfików ,które miały by czas oszukać i kondycje skóry mojej buźki poprawić.
Są to produkty droższe i bardziej "profesjonalne" jak czysty kolagen ,ale też i kremiki dostępne za niewielką cenę.Wszak niejednokrotnie zapewne każda z Was mogła się przekonać ,że często wcale droższe nie oznacza lepsze.

Jednym z takich produktów jest krem przeciwzmarszczkowy Balea .

ANTI - FALTEN TAGESCREME Q10.


Tym razem ,jako że jest to produkt do twarzy ( a więc do części ciała której krzywdy najbardziej boimy się zrobić ) przetłumaczyłam z kartonika nieco informacji.
Wiecie co mi się marzy? Aplikacja ,która po zrobieniu zdjęcia tekstu sama tłumaczyła by nam wszystkie informacje na polski języki.
Do niemieckich Balea tłumacz polsko niemiecki ,do rosyjskich (wszak te już podbijają nasze serducha) tlumacz polsko rosyjski itd. Fajny pomysł ,prawda?Może ktoś to przeczyta i wymyśli :)
A może już coś takiego istnieje ,tylko ja nie wiem?

Na klikałam się ,a suma sumarum wszędzie to samo mniej więc było napisane .
Producent zapewnia nas,że to maleństwo posiada udowodnioną skuteczność :
-zapobiegania przedwczesnemu starzeniu się skóry
-zmniejsza widoczność zmarszczek już po 4 tygodniach
-napina i wzmacnia skórę
-Prowitamina B5 zapewnia odpowiedni poziom nawilżenia
-LSF 15  zapewnia ochronę przed szkodliwym wpływem słońca na proces starzenia się skóry
-witamina E chroni przed wolnymi rodnikami
-PRZEBADANY DERMATOLOGICZNIE
-Q10 zawarte w kremie skutecznie przyczynia się do regeneracji skóry

Kup teraz najtaniej:
Kremik dostajemy zapakowany w kartonik,Wizualnie przyjemnie dla oka.



W środku znajdziemy szklany,dość ciężki słoiczek z plastikową biała nakrętką.
Kremik dodatkowo zabezpieczony jest złotkiem,dzięki czemu mamy pewność ,że nikt niepowołany paluszków tam nie wkładał.




Konsystencja nawet treściwa .
 Co jest fajne? To,że po każdym użyciu , przy kolejnym otwarciu krem wygląda jakby wcale nie był macany :) Ma taką gładką konsystencję ,bardzo estetycznie to wygląda.



Zapach?Dla mnie pachnie rumiankiem :)

Skład :




Moim okiem.
Krem ten stosuję odkąd go dostałam ,a więc jakieś ponad trzy tygodnie. Do kompletu jest jeszcze krem na noc,ale jako,że aktualnie dokańczam maskę-krem Orientany to ten sobie odpuściłam.
Na początek powiem Wam ,że jest bardzo ,ale to bardzo wydajny. Niewielka ilość wystarcza na pokrycie całej twarzy.
Wchłania się szybko,natomiast na mojej mieszanej cerze pozostawia ślad w postaci lekkiego błyszczenia się skóry.
Nie jest to coś co bym lubiła.Niedawno też zaczął mnie zapychać ,ale to ja tak mam w przypadku większości kremów:/
Najfajniejsze kremy, prędzej ( jak np.ostatni krem nivea ) czy później (jak np. krem do twarzy z BingoSpa) zapychają moją cerę .
Przyznać mu trzeba jednak,że dobrze nawilża. Do tego kondycja jakby lepsza ,skóra nieco jędrniejsza ,ale zmarszczek to mi raczej nie spłycił niestety:)
Tak więc uważam,że jest to przyzwoity ,niedrogi kremik do codziennego stosowania.
Nawilża,odżywia, ujędrnia skórę .
O ile nie oczekujemy cudu w postaci zniknięcia zmarszczek to jako nawilżający krem do cery suchej by się sprawdził.

Ja do niego nie wrócę ,to co zostało po prawie 4 tygodniach zużyję ale już raczej jako krem do ciała.
Czytałam za to o innej wersji tego kremu ,która podobno jest świetna.Jeśli będę miała okazję to wypróbuję.
Ciekawa jestem czy Wy używałyście tego kremu.Czy u Was się sprawdził czy tez nie?

Pozdrawiam Was serdecznie.
Malinka

Brak komentarzy :

Prześlij komentarz

Malinkowy Świat © 2015. Wszelkie prawa zastrzeżone. Szablon stworzony z przez Blokotka