50 faktów o mnie cz.II

Witajcie ,
Zapraszam na drugą część postu "50 faktów o mnie "


1.Jestem "posiadaczką " dwóch córek 


i  od 10 lat - męża ;P

2.Jako dziecko nie mogłam mieć zwierzątek, za to teraz odbijam to sobie i pozwalam córkom na zwierzątka .Aktualnie mamy 4 koty


psa "Maksa"

szczurka "Skubiego"

chomika "Pusię"

i króliczka "Malinkę "


Marzą mi się jeszcze rybki, ale w przeciwieństwie do naszych zwierzątek z rybkami jest trudniej.Wiem,że muszą mieć światło,filtr akwariowy,roślinki etc. No i nie da się ich przytulić ;)

3.Nie cierpię zmywać naczyń i drażni mnie okrutnie kiedy domownicy postawią np.kubek tuż koło zlewu ,jakby tak ciężko już było wstawić do!

4.Mam 5 rodzeństwa i jest to najwspanialsze rodzeństwo pod słońcem! 


Młody wygląd zawdzięczam naszej wiecznie młodej mamie :)

5.Głośno myślę :P Tak, tak często zdarza mi się myśleć na głos , nawet pisząc ten post .
Układam też nie raz rozmowy ,które na głos przeprowadzam :) Powiedzcie mi ,że też tak miewacie i że wcale nie wariuję :D

6.Mieszkam tam "gdzie bociany zawracają" i nawet tabliczka z końcową nazwą miejscowości stoi kilka ładnych metrów przed naszymi budynkami :)
Zawsze chciałam mieszkać w mieście, ale im starsza się robię tym bardziej było by mi żal tego opuszczać .
Gdzie bym się opalała,gdzie kwiatki swoje sadziła i gdzie mogła bym się wykrzyczeć tak ,żeby nikt nie słyszał a potem pójść nad jezioro ochłonąć ? :)

7.Potrafię kosić kosą ;D

8.Boję się rzeczy na paliwo jak piła łańcuchowa czy kosiarka .Zwykłą na prąd mogę kosić ,ale przy tej drugiej mam schizy,że może wybuchnąć :)

9. Nie umiem oszczędzać .
Choćbym nie wiem ile razy zaklejała (ostatnio nawet gipsem) dziurkę w śwince skarbonce to prędzej czy później i tak wybieram :)


10.Kocham żelki mimo ,że moje zęby już nie specjalnie.


11.Mdleję na widok krwi.

12.Nie umiem pływać .Kiedyś szło mi nawet nieźle, pływałam na plecach i potrafiłam "malinkowym kraulem" dopłynąć do wyznaczonego punktu ,ale zawrócić w trakcie już nie umiałam.Odkąd pewnego razu straciłam grunt pod nogami i zaczęłam się topić ( ale durna, dumna o pomoc nie wołałam, stwierdziłam ,ze jak opadnę na dno to może jakoś po tym dnie dojdę )boję się .Potrafi mi się zakręcić w głowie nawet na pomoście .

13
.Jestem niefotogeniczna, nie  lubię kiedy robi mi się zdjęcia.Ale sama lubię robić wszystkim i wszystkiemu:)


14.Mam dwie lewe nogi brak wyczucia rytmu .Nie umiem tańczyć !

15.Od dziecka lubiłam malować .Po swojemu,ale również patrząc na obraz potrafiłam go niemal idealnie skopiować. Córka ma podobnie , z tym,że maluje "od siebie" ładniej niż ja :)
Swoją drogą ,było mi się uczyć w takim kierunku ,zawsze mogła bym znaleźć pracę w tworzeniu replik :)

16.Jestem osobą nieśmiałą ,grzeczną ,uprzejmą i skromną :P
Tak postrzegają mnie ludzie starsi :) Ale tak naprawdę to mam wybuchowy charakterek i czasami dziwię się ,że mąż ze mną wytrzymuje :)

17.Klnę jak szewc .Niestety,wyrywa mi się często mimo,że staram się pilnować.
Dziewczynkom za to wytłumaczyłam już dawno,że mama mówi brzydko jak Czesiu ,ale dzieciom tak nie wolno. I szczerze mówiąc nigdy od nich żadnego tego typu słowa nie usłyszałam:)
Swoją drogą gdzie podziali się 'Władcy much" ???

18.Lubię horrory ,ale boję się sama je oglądać .

19. Jako dziecko wywoływałam duchy z koleżanką i stawiałam kabały w szkole .Nawet trafne :)

20.Palę od wielu lat . Teraz co prawda e- papierosa ale i tak nikotyna w płuca idzie. Może dlatego mam małe cycki ;P


21.Brak słońca odbija się na moim samopoczuciu. Kiedy świeci słonce i ja promienieję ,a kiedy jest szaro jak dziś to i humor nie specjalny, do działania chęci brak i wygląda się "szaro",nieatrakcyjnie i nawet najlepszy podkład nie pomaga.

22.Obwód w pasie to 61 cm po śniadaniu :)

23. Jestem piegusem :D


24.Nie lubię smażonej cebuli.Rzecz dziwna ale od jej "oparów " ropieją mi oczy .

25.Chodzę na "lumpki" . Zwłaszcza lubię dni ,w których jest wszystko po 1zł. Udało mi się już upolować kilka perełek w postaci sukienek i bluzek.Do tego często są to rzeczy z metką. Jak nauczę się robić zdjęcia ubraniom to Wam kiedyś pokażę :)

I to by było na tyle:) Mam nadzieję ,że dotrwaliście do końca ;)

Pozdrawiam Was serdecznie .
Malinka

Brak komentarzy :

Prześlij komentarz

Malinkowy Świat © 2015. Wszelkie prawa zastrzeżone. Szablon stworzony z przez Blokotka