Orzeźwiające Płatki Cytrynowe


Witajcie ,
Skoro pogoda wiosenna się robi pomyślałam ,że pokażę Wam coś co kojarzy mi się już samym wyglądem bardzo ciepło,wręcz letnio.

Refreshing Lemon Pads to odświeżające płatki cytrynki ,które dostałam od Ani z bloga Rodzinka Testuje 
Niezwykle pozytywnie wyglądająca saszetka skrywa 10 płatków ,bardzo dobrze nasączonych ,które łudząco przypominają plasterki cytryny.






Orzeźwiające Płatki Cytrynowe mają za zadanie w delikatny i naturalny sposób odświeżyć oczy oraz skórę wokół oczu.
Naturalny aromat świeżo krojonych plasterków cytryny daje intensywne uczucie świeżości i orzeźwienia działając kojąco na oczy i zmęczoną skórę twarzy.



Nie spotkałam ich nigdzie wcześniej, przeszukując internety widzę że są /były dostępne w Hebe a ja tego sklepu w okolicy nie mam więc nic dziwnego że na nie nie trafiłam.

Skład:




Mam je dosyć długo już i przyznaję że oszczędzałam bo bardzo przyjemnie się u mnie spisują.
Płatki używałam po ciężkim dniu i tak jak właśnie ostatnie sztuki w ubiegłą niedzielę - po długiej,wspaniałej  imprezowej nocy :)

Bardzo przyjemnie jest się tak wyłączyć na kilkanaście minut i poleżeć z takimi płatkami na oczach :)

Pachną może nie zupełnie jak świeżo krojona cytryna ale jednak przyjemnie i dość intensywnie.
Bardzo przyjemnie orzeźwiają zmęczone oczy i skórę pod .
Przynoszą ulgę, odświeżają i rozjaśniają cienie pod oczami po nieprzespanej nocy - sprawdziłam :)
Nawilżają też skórę pod oczami.
Co najważniejsze nie robią krzywdy ,nie zapchały mi skóry co często zdarza się przy produktach które stosuję na skórę wokół oczu.
Po niejednym kremie/żelu zaraz po pierwszym użyciu pojawiały się paskudy ,a wiecie jak ciężko zagoić takie "coś" właśnie w tym miejscu:)
Można je też stosować na twarz  ale ja pozostałam przy oczach.

Jeśli kiedyś je spotkam z przyjemnością je kupię ,póki co będę je miło wspominać :)
A Wy znacie Płatki Prreti? Może jakieś inne wersje możecie polecić ?

Piszcie Kochani ,chętnie poznam Wasze zdanie na ich temat.
Pozdrawiam Was serdecznie.
Malinka

Brak komentarzy :

Prześlij komentarz

Malinkowy Świat © 2015. Wszelkie prawa zastrzeżone. Szablon stworzony z przez Blokotka