Wyniki rozdania

Witajcie:)

Na wstępnie chciałam serdecznie podziękować wszystkim za udział w rozdaniu.
Muszę przyznać ,że zgłosiła się spora ilość osób:)
Od razu też mówię,że nie sprawdzałam każdego zgłoszenia. Samo w sobie zajęcie jest to żmudne a jeszcze mam ostatnio wiecznie awarie jak nie z internetem to ze sprzętem.
Po za tym - to jest zabawa i ufam swoim czytelnikom ,a że sama wiem że różne błędy mogą się zakraść bez naszej winy jak np. fb potrafi "odlubić" stronę to sprawdziłam tylko osobę która została wylosowana.



Witam też serdecznie wszystkich nowych czytelników którzy dołączyli do mnie tutaj oraz na FB i instagraie.
Mam nadzieję,że Wam się spodoba i zostaniecie na dłużej :)

Wszyscy którym nie udało się tym razem niech smutni nie będą .
Wszak nie pierwsze i nie ostatnie to rozdanie u Malinki na blogu więc będzie jeszcze okazja spróbować szczęścia.

Nie przedłużając nasza niezawodna maszyna losująca zdecydowała że zwyciężczynią zostaje....


   Sandi Cullen 



Gratuluję Ci serdecznie!
Na Twój adres i numer telefonu czekam do soboty włącznie .
Ja wiem,że w zakładce 'kontakt' jest inny adres ale jakoś przywiązana jestem bardziej do interi więc pisz na emysz@interia.pl :-)

Pozostaje mi Was słonecznie pozdrowić. Wiosnę czuć w powietrzu, widać za oknem !
Malinka




Brak komentarzy :

Prześlij komentarz

Malinkowy Świat © 2015. Wszelkie prawa zastrzeżone. Szablon stworzony z przez Blokotka