Sylveco ,Tymiankowy żel do twarzy

Witajcie.

Codzienne oczyszczanie cery jest konieczne.Każda z nas używa do tego celu min.mleczek ,żeli ,mydeł.Dziś opowiem Wam o hipoalergicznym  żelu do mycia twarzy .


bo o nim mowa przeznaczony jest do codziennej pielęgnacji cery łuszczącej się ,zaczerwienionej i podrażnionej.


Zawiera jak już sama nazwa wskazuje olej tymiankowy.
To popularne zioło jest bogate w takie substancje, jak tymol i karwakrol.
Wykazuje one niezwykle silne działanie przeciwgrzybicze,ale też przeciwwirusowe i przeciwbakteryjne, w przypadku wielu bakterii chorobotwórczych, odpowiadających także za powstawanie zmian trądzikowych.

Natomiast wspomniany kwas jabłkowy ma delikatne działanie rozjaśniające i niweluje przebarwienia.

Żel tymiankowy Sylveco ma działanie lekko złuszczające ,usuwa nadmiar sebum i resztki makijażu.
Łagodzi i koi, przyspiesza gojenie się stanów zapalnych, oczyszcza, tonizuje i ściąga skórę.


Składniki:Aqua, Lauryl Glucoside, Glycerin, Thymus Vulgaris Extract, Panthenol, 

Sodium Bicarbonate, Malic Acid, Sodium Benzoate, Thymus vulgaris (Thyme) Oil..


Żel znajduje się w opakowaniu takim samym jak żel rumiankowy .
Plastikowa ,przeźroczysta butelka przez którą widać ile zostało.

Wydobywa się go za pomocą pompki,która zaczyna mi się już lekko zacinać .
( żel dobija dna).
Opakowanie oczywiście z etykietą pełną informacji.



Żel jest dość gęsty ,nie wypływa przez palce. Pieni się słabo,ale mi to akurat nie przeszkadza.


Pachnie chyba tymiankiem,bo jest to zapach taki ziołowy.
Myślę że nie każdy może go polubić.


Żel do mycia twarzy ma przede wszystkim dobrze oczyszczać twarz i nie robić jej krzywdy.
A jeśli jeszcze w jakiś sposób pomaga to świetnie. 
Tego żelu używam od ponad 4 tygodni codziennie głównie wieczorem, czasem rano.
Myje on delikatnie ale skutecznie.
Krzywdy nie robi - więc główne moje wymagania spełnione:)

W tym czasie zauważyłam że poznikały mi w końcu suche skórki na nosie .
Mam wrażenie że unormował mi nieco to wydzielanie się sebum,bo od jakiegoś czasu już się tak nie błyszczę :) Miziam się właśnie i czuję że skórę mam gładką .

Mogę powiedzieć ,że jest to kolejny produkt Sylveco który mi odpowiada.
Naturalne składniki widać służą mojej cerze:)

Żel kosztuje ok. 15 - 17 zł za 10 ml,które mi ,jak widzę wystarczy na jakieś 6-7 tygodni regularnego stosowania .

Kupić go można min. w sklepie internetowym Grota Bryza ,który Wam serdecznie polecam.
Mam ochotę sprawdzić jeszcze Arnikowe mleczko oczyszczające z tej firmy.

A Wy używałyście żelu tymiankowego albo właśnie mleczka arnikowego Sylveco?
Jak się u Was spisał żel ? Chętnie poznam Wasze zdanie .

Pozdrawiam Was serdecznie.
Malinka

Brak komentarzy :

Prześlij komentarz

Malinkowy Świat © 2015. Wszelkie prawa zastrzeżone. Szablon stworzony z przez Blokotka