Zaraz stuknie roczek

Witajcie.

10 luty to dla mnie data rozpoczęcia przygody z blogowaniem na Blogerze.
Co prawda pierwszego bloga założyłam nieco wcześniej na stronie Manifo,gdzie kilka lat temu stworzyłam dwie dość marne ale jednak strony.
Kiedy więc w końcu podjęłam decyzję o założeniu bloga pierwszą myślą była właśnie tamta "platforma" do tworzenia stron.


Za "moich czasów" założenie strony było darmowe jednak już w zeszłym roku okazało się że trzeba płacić.
Jako ,że moje dwie strony i tak liche były postanowiłam skorzystać z tego że mam je darmowe i mogę korzystać na starych zasadach.
Oj nakombinowałam się ,naszukałam żeby jakoś ogarnąć to całe blogowanie i żeby zainstalować takie rzeczy jak choćby obserwatorzy.

Szybko jednak okazało się że jest tam mało miejsca i już po kilku wpisach ( dość marnych zresztą ) musiałam zdecydować czy chcę płacić za dodatkowe miejsce na dysku czy szukam czegoś innego.

Wujek google podsunął mi kilka pomysłów ,większość jednak okazała się i tak płatna albo nie potrafiłam się na nich odnaleźć.

Wiecie Kochani, za moich czasów była informatyka w szkole ale na poziomie bardzo podstawowym.
Jako że mnie to interesowało to wielu rzeczy o komputerach uczyłam się sama metoda prób i błędów.
( Oj ze dwa komputery w podstawówce popsułam ,ale nie wydało się ze to ja:) )

Z internetem poznawałam się za to zupełnie sama ,nie miał mi kto pomóc ,bo w szkole za moich czasów internetu nie było dla uczniów.
Dlatego wciąż błądzę i nie wszystko jeszcze ogarniam dlatego np.wymarzona zmiana szablonu wciąż jest tylko w planach :)

W końcu trafiłam na Bloggera .

Tak więc TUTAJ odnalazłam swoje miejsce i wydaje m się ,że dość szybko się zadomowiłam.
Znalazłam mnóstwo innych blogów które były i są wciąż dla mnie inspiracją.
I mimo ,że blog z założenia miał być o testowaniu ,próbkach -  ta głupia nazwa Echantillons.tests :p
to bardzo szybko odkryłam przyjemność z pisania i dowiedziałam się wielu ważnych rzeczy na temat prowadzenia bloga.

Podoba mi się to,że blogerki mogą niejako wymieniać się swoimi spostrzeżeniami na temat różnych produktów.
Siłą rzeczy mnie najbardziej interesują produkty kosmetyczne oczywiście:)

Przyznaję ,że zakładając bloga marzyłam o różnych współpracach ekhm.. tak ,przyznaję też że napisałam kilka nieporadnych e-maili do różnych firm i teraz się tego wstydzę.
Ale kto z nas choć raz, choćby na początku tego nie robił ? :)

Wolę brać udział w ogólnych akcjach testowania a na takie współprace poczekam,jak dojrzeję i będę się nadawać  to firmy same mnie znajdą :)
Mam czas,nigdzie się nie wybieram i mimo średniego wieku mam zamiar być tu jeszcze wiele lat .

Opisuję w większości to co sama kupię a swego rodzaju współpracę od samego początku nawiązałam tylko z jedną firmą i póki co jest mi tak dobrze.

Podsumowując ten rok mojego blogowania mogę stwierdzić że założenie bloga było najlepszym pomysłem na jaki ostatnio wpadłam .
Co prawda mam jeszcze jeden świetny pomysł ,a właściwie marzenie ale na to póki co mnie nie stać :)

Przez ten rok dowiedziałam się mnóstwa przydatnych informacji na temat produktów pielęgnacyjnych.
Poznałam naturalne produkty jak te firm  Sylveco czy Orientana.
Znalazłam idealną dla siebie formę glinki zielonej .
Mogłam poznać wspaniałe właściwości Olejku z czarnuszki (na wakacje znów się w niego zaopatrzę ).

A wszystko to dlatego ,że dzięki Wam i wpisom innych blogerek poznałam wiele ciekawych drogerii internetowych.
Do tej pory zaopatrywałam się tylko w Rossmannie i na Allegro :)

W ciągu tego roku udało się poznać potrzeby mojej cery i nieco włosów.
 Teraz potrafię już utrzymać swoją buźkę w pewnych ryzach. Wiadomo idealnie nie jest ale kiedy jej coś dolega to wiem jak pomóc .


Widzicie i "stara baba" ( w końcu mam te 30 wiosen) może się czegoś nauczyć :)

Poznałam też przede wszystkim wile ciekawych blogów które czytam i wracam do nich chętnie.
Dzięki Fan Page bloga poznałam wiele ciekawych czytelniczek które mi tam dotrzymują towarzystwa.

Spójrzmy też statystycznie na ten okres.
Zaczynając nawet nie marzyłam że będę mieć czytelników którzy będą wracać .
Każdy kolejny obserwator był takim moim małym sukcesem ,nie wspominając już o komentarzach .

Obserwatorzy na dzień dzisiejszy to 276 osób!

Nawet odliczając męża to dla mnie dobry wynik :)

Facebook to 472 osoby,choć tu ta ilość się waha w zależności od tego ile osób "odlubia" .


Google Followers to 298 osób.
Też nie mała ilość:)

No i oczywiście moje kochane PnK które ostatnio zaniedbuje:-) 

Postów w tym czasie zostało opublikowanych 123 .

Jeśli wierzyć statystykom miesięcznie jest ok. 3000 wyświetleń ,w zależności od dnia wejść miedzy 50 a 100 ,a jak wpis ciekawy to i 200 wyświetleń się zdarzy .
A jak posucha to nawet 20 nie ma :)
Nie wiem czy to mało czy dużo w ogólnym pojęciu ale dla mnie to sporo :)


Odwiedzają mnie osoby głównie z :


Widzę że się rozpisałam ( ale gaduły tak już mają ) a pisząc ten post
chciałam przede wszystkim WAM serdecznie podziękować



za to ,że zaglądacie,czytacie ,komentujecie.
Ja wiem że poziom pisania jeszcze nie ten ale wydaje mi się ze i tak jest lepiej gdy porównać posty z tymi pierwszymi :)

Jako ,że 10 luty już nie długo to pierwsze urodziny trzeba odpowiednio uczcić .
W związku z tym po niedzieli zorganizujemy rozdanie .

Ja Wam życzę miłego dnia i pozdrawiam cieplutko.
Trzymajcie się i zaglądajcie do mnie :)
Malinka

Brak komentarzy :

Prześlij komentarz

Malinkowy Świat © 2015. Wszelkie prawa zastrzeżone. Szablon stworzony z przez Blokotka