Rozdanie.

Witajcie:-) 

Jak wspominałam ostatnio już niedługo ( 10 lutego) ,minie pierwszy rok mojego blogowania.



Wypadało by to uczcić wiec ..robimy rozdanie :-) 

Co prawda to co widoczne na zdjęciu to jeszcze nie wszystko co dla Was przygotowałam,ale zanim doczekam się przesyłki ...
Tym samym reszta nagród będzie niespodzianką ,w końcu każdy lubi niespodzianki:-) 

Do wygrania min. 
- balsam do ust Einstein 
-kule do kąpieli Apothecary 
-kamuflaż kremowy Virtual 
(Wygralam taki sam u Zebry ostatnio ,sprawuje się świetnie wiec sprawdzony ,dobry:-)  ) 
-dwa urocze pilniczki Maybelline 
-wosk Floral  shop 
-urocza filiżanka z talerzykiem w kształcie serducha 
A reszta ...powiem tylko ,że będzie to coś i z kolorówki i pielęgnacji :-) 


Zasady:
1.Być publicznym obserwatorem bloga - 1pnkt.

Dodatkowo można aczkolwiek nie trzeba :-)  
1.Poślubić fanpage bloga ( w pasku po prawej stronie) 1pnkt.
2.Dodać baner /udostępnić na FB 1pnkt.
3.Zaobserwować Malinke na instagramie (w pasku po prawej stronie)  1pnkt.

Wzór:
Obserwuję jako:
E-mail:
Na FB lubię jako:
Na instagramie lubię jako :
Udostępniam /link :

Regulamin:
1.Rozdanie trwa od 27.01 do 20 .02
2.Losować będzie niezawodna maszyna internetowa.
3.Wyniki podam w ciągu 3dni od zakończenia rozdania.
4.Rozdanie organizuje ja,wysyłam na swój koszt na terenie Polski.
5.Nagrody są oczywiście nowe,nie używane ,nie otwierane .
Nie umiem pisać regulaminów więc to chyba wszystko,jak mi się coś przypomni to do pisze:-)

Tak więc zapraszam do udziału i jeszcze raz dziękuję Wam za to,że ze mną tu już od prawie roku jesteście!

Ps.Post piszę na tablecie więc wybaczcie błędy ewentualne,jak mnie dzieci dopuszczą do laptopa to przejrzę i poprawie.
Jakość zdjęcia do baneru też nie powala ale to jak wyżej - robione tabletem :-)

Pozdrawiam Was cieplutko.
Malinka 

Brak komentarzy :

Prześlij komentarz

Malinkowy Świat © 2015. Wszelkie prawa zastrzeżone. Szablon stworzony z przez Blokotka