Świeczka z masłem shea i olejem kokosowym

Witajcie:)

Lubicie naturalne produkty? Produkty z krótkim składem? Najlepiej naturalnym? Oczywiście,że lubicie. Ja też lubię :) I takim naturalnym odkryciem moim ostatniego czasu jest zakupiona w Grota Bryza ( pamiętacie że blogerki dostają zniżkę :) )

Świeczka z masłem shea i olejem kokosowym -wanilia i pomarańcza.




Tak ,tak dobrze napisałam - jest to ŚWIECZKA która jednocześnie jest balsamem :)
Balsam jest w 100% naturalny. 
W składzie posiada tylko 4 składniki:
Masło Shea (Karite), Olej kokosowy, Witaminę E oraz olejki eteryczne.Świetnie prawda?

Masło karite intensywnie nawilża, zapobiega utracie wody przez skórę. Dzięki niemu skóra jest miękka i odżywiona. Przyśpiesza regenerację i zapobiega starzeniu się.
Posiada niezwykłe właściwości odmładzające i kojące, które wykorzystywane były już od
niepamiętnych czasów. Goi rany i zmiękcza skórę, a poza tym posiada witaminy E i F.
Potwierdzone naukowo zalety shea to wysoka skuteczność liftingująca, duża stabilność,
szybkie wchłanianie.



Przywraca elastyczność i jest dobrym składnikiem na rozstępy, cellulit i wysuszenie skóry. 
Masło jest naturalnym filtrem słonecznym UVA i UVB, 
chroni przed czynnikami atmosferycznymi oraz zanieczyszczeniami powietrza i wody.




Olej kokosowy intensywnie nawilża skórę i ją regeneruje.
Jest on polecany do:
- pielęgnacji skóry ciała- każdy typ skóry,
- do masażu na ciepło- można podgrzewać balsam- zmienia konsystencję na klarowny olej,
- można stosować na końcówki włosów- następnie umyć włosy.

Sposób użycia :

Świeczkę należy zapalić przed wejściem pod prysznic.
W tym czasie w powietrzu roztacza się piękny zapach.
 Po wyjściu z pod prysznica świeczka jest już roztopiona.
Nakładamy roztopiony balsam na skórę. Po chwili masło powinno wchłonąć się w skórę.


Moja opinia :
Wiedziałam że ta świeczka/ balsam będzie moja kiedy tylko pierwszy raz ją zobaczyłam na FB.
Całość jest zamknięta w zakręcanym metalowym "słoiczku" .





Zapach jest ładny, słodki i delikatny. Podoba mi się.

Przyznaję ,że nieco się bałam używania tego "gorącego wosku" na skórę ale niepotrzebnie.
Masło podczas palenia rozpuszcza się jak wosk ale zupełnie nie parzy.

Rozprowadza się dobrze po ciele, trochę to trwa zanim się wchłonie ,zostaje też film na skórze ale wybaczam to wszystko za to solidne nawilżenie jakie daje .
Nawilża bardzo dobrze, skóra w czasie używania tej świeczki zrobiła się gładsza i jest mięciutka .
Nie uczuliła mnie też w żaden sposób ,nawet odważyłam się używać na dekolcie oraz plecach 
( tam dużo produktów powoduje u mnie wypryski). Używałam go nie tylko rozpuszczonego do nakładania na ciało,ale też bezpośrednio lekko rozgrzane masło nakładałam na noc na usta i dłonie.


Muszę jeszcze wrócić do zapachu. Sama świeczka bez palenia pachnie delikatnie,podczas palenia również zapach był jak dla mnie delikatny ale na skórze pachnie obłędnie.
Nie wiem od czego to zależy ani jak to działa ale najintensywniej zapach tego balsamu czuć właśnie dopiero na skórze.

Cena to ok.35 zł ,może nieco wysoka ale z drugiej strony dobre balsamy ,masła shea nie kosztują mało. A tu mamy jeszcze "bonus" w formie świeczki.
Wydajność - u mnie miesiąc regularnego stosowania.

Podsumowując jest to całkiem dobry, solidnie nawilżający balsam do ciała.
Przyjemnie pachnie i odżywia skórę. Do tego forma świeczki zapachowej czyni go wyjątkowo ciekawym produktem. Mamy relaks w postaci zapachu podczas kąpieli ,nastroju palonej świeczki i bardzo dobre nawilżenie skóry samym balsamem.


Polecam Wam świeczkę Nacomi ,zwłaszcza teraz w te mroźne dni . Dodatkowo myślę że może być ona świetnym pomysłem na prezent :) Można ją kupić teraz w obniżonej cenie 30 zł w sklepie Grota Bryza.

A Wy znacie ten produkt? Może próbowałyście innych zapachów? Jak u Was się sprawdziło połączenie świeczki z balsamem ?

Piszcie ,chętnie poznam Wasze zdanie. Biorąc pod uwagę to jak często udaje mi się napisać post kiedy rodzinkę mam w domu chcę Wam od razu życzyć cudownej zabawy sylwestrowej i Nowego 2015 Roku jeszcze lepszego niż mijający :)


Pozdrawiam Was serdecznie.
Malinka .


Brak komentarzy :

Prześlij komentarz

Malinkowy Świat © 2015. Wszelkie prawa zastrzeżone. Szablon stworzony z przez Blokotka