Hipoalergiczny szampon z czystą bawęłną

Witajcie.

Hipoalergiczny szampon z czystą bawełną został opracowany specjalnie dla osób z dolegliwościami
alergicznymi,problemami charakterystycznymi dla wrażliwej skóry oraz suchych włosów.

Nie zawiera alergenów i sztucznych barwników .
Receptura została oparta na naturalnych,bezpiecznych oraz delikatnych środkach myjących i pielęgnujących
suche włosy,które po umyciu łatwo się rozczesują, są miękkie.lśniące i puszyste.

Szampon Biały Jeleń,bo o nim mowa nie szczypie w oczy .
Przebadany klinicznie wśród osób z alergiami skórnymi.


Zawiera :
- proteiny pszeniczne ułatwiające rozczesywanie
- bawełnę wygładzającą powierzchnię włosa
-białą herbatę
-kompleks witamin AEF odżywiający suche włosy


skład:

Opakowanie to plastikowa butelka ,otwieranie na "klik".

Konsystencja nie za gęsta ani nie za rzadka.
 Kolor przeźroczysty ,zapach przyjemny choć trudno mi określić czym pachnie.


Kupiłam go z myślą o młodszej córce, której włosy to tragedia.
O ile ja i starsza córka mamy włosy przetłuszczające się to Lala ma suche na wiór.

Ciężko je rozczesać a w dotyku nawet po odżywkach ,psikaczach etc . były jak siano.

Najpierw przetestowałam na sobie .
Włosy po tym szamponie były bardzo delikatne, sypkie , mięciutkie no jak na mój rodzaj włosów super.
Tylko jedno ale - po żadnym szamponie tak bardzo nie swędziała mnie głowa!
Strasznie ,chodziłam i się czochrałam choć o dziwo nie dostałam po nim łupieżu.
Podobny efekt łącznie ze swędzeniem głowy był u starszej córki.
Zaraz po zmianie szamponu swędzenie minęło.

Zaryzykowałam jednak i umyłam nim głowę młodszej.
I wiecie co?
U niej swędzenia skóry głowy nie było.
Mało tego , włosy z kolejnymi myciami stają się coraz przyjemniejsze.
Nie ma już efektu siana w dotyku.Są przyjemne i mięciutkie i tak! puszyste.
No, co do rozczesywania to nijak bez odżywki nie da rady u niej.
Czy w oczy szczypie , nie sprawdzaliśmy :)

Podsumowując Biały Jeleń który dotąd kojarzył mi się głównie z szarym mydłem przynajmniej jeszcze jakiś czas zagości u nas w postaci tego szamponu.
Nie kosztuje dużo ,ok. 5zł płaciłam w drogerii Dayli .
Sprawdza się na włosach do których jest przeznaczony czyli do suchych.
Odradzam próbować na przetłuszczających się :)

Wydajność całkiem dobra 1/4 szamponu została a kupowałam go ponad miesiąc temu.

A Wy? Znacie szampon hipoalergiczny Biały Jeleń?
A może używaliście innych szamponów z tej firmy, co tam szamponów - ogólnie produktów :)
Co możecie mi polecić z Białego Jelenia , po za szarym mydłem ? :)

Pozdrawiam Was tak jak jest u mnie dziś za oknem - SŁONECZNIE ! .
Malinka



Brak komentarzy :

Prześlij komentarz

Malinkowy Świat © 2015. Wszelkie prawa zastrzeżone. Szablon stworzony z przez Blokotka