Słodka uczta dla ciała i zmysłów...

Witajcie :)


Wyjątkowy kosmetyk o delikatnej ,aksamitnej konsystencji i fascynującym słodkim zapachu został stworzony z myślą o tym,by rozpieszczać zmysły i ciało.

Powstał na bazie słodkich trufli i migdałów ,dzięki czemu zapewnia doskonałą pielęgnację skóry rąk i paznokci.
Intensywnie nawilża,wygładza i regeneruje skórę oraz łagodzi podrażnienia ,likwidując szorstkość naskórka. 


Dodatkowo wyjątkowo apetyczny ,zniewalająco słodki zapach,zapewnia doskonały nastrój i uczucie komfortu.




Tak oto opisuje swój produkt FARMONA , która to stworzyła 

MIGDAŁOWY KREM DO RĄK I PAZNOKCI 

sweet secret




Ja kupiłam go kilka tygodni temu w Dayli  na promocji  za ok 4.50 zł.

Nie ukrywam że skusiła mnie głównie obietnica cudownego zapachu oraz sama szata graficzna , która - trzeba to przyznać - przyciąga wzrok.

Opakowanie jak widać - tubka stawiana na nakrętce, zamknięcie "klik".


Konsystencja z tych gęstszych :)


Krem przepięknie ,słodko pachnie.
Mam wielką ochotę wypróbować inne wersje zapachowe.

Jest wydajny.
Już niewielka ilość wystarcza żeby dobrze "nasmarować " nasze łapki.

Krem ten dobrze nawilża dłonie, uratował moje łapki w ostatnim czasie kiedy to zrobiły się suche ,zwłaszcza tuż przy nadgarstkach. Ot pogoda tak działa niestety.

Wchłania się dość szybko, ale pozostawia tłustą warstewkę. Mnie to nie przeszkadza,ale wiem że wiele osób tego nie lubi. Odkąd go mam nie rozstaje się z nim.  Jeździ ze mną w torebce a jego zapach towarzyszy mi nawet podczas zakupów :)

Ja go polubiłam. Spisuje się tak jak krem do rąk spisywać się powinien. Nawilża moje chude łapki.
Zregenerował suchą skórę przy nadgarstkach. Do tego obłędnie pachnie :)

Polecam osobom które tak jak ja kochają słodkie zapachy i potrzebują przyzwoitego nawilżenia dłoni.

A Wy znacie kremy do rąk sweet secret ?Który zapach jeszcze moglibyście mi polecić ?

Pozdrawiam Was serdecznie.
Malinka

Brak komentarzy :

Prześlij komentarz

Malinkowy Świat © 2015. Wszelkie prawa zastrzeżone. Szablon stworzony z przez Blokotka