Balsam do ciała w kostce Orientana o zapachu trawy cytrynowej...no i imbiru :)

Hej słonka !

Powiedzcie ,czy może być coś lepszego niż balsam do ciała w którym wszystkie składniki 
są naturalne, tłoczone na zimno, nierafinowane, nie poddawane obróbce mechanicznej?
W 100% naturalny ,stworzony z masła kokum, masła kakaowego, wosku pszczelego,
olejów i olejków roślinnych.


O nietypowym kształcie i zniewalającym zapachu mojej kochanej trawy cytrynowej który wspaniale wpływa na nasze samopoczucie!

Taki właśnie jest ....

 BALSAM W KOSTCE ORIENTANA
IMBIR I TRAWA CYTRYNOWA



Olejek imbirowy pomaga zwalczać cellulit. Poprawia ukrwienie skóry i jej metabolizm.
Olejek z trawy cytrynowej działa detoksykująco i odświeżająco.
NIE TESTOWANY NA ZWIERZĘTACH

Balsam dostajemy w kartonowym pudełeczku dodatkowo obwinięty folią.
Nawet zapakowany daje o sobie znać swoim zapachem,który kusi...oj kusi...:)

Balsam ten to niewielka 60g kostka w kształcie "babeczki".



Do kupienia w sklepie internetowym Grota Bryza w atrakcyjnej teraz cenie 21zł.
SKŁAD:

Używa się go pocierając kostką po ciele bądź rozgrzewając w dłoniach.

Balsam dobrze rozprowadza się po skórze kiedy go rozgrzejemy w dłoniach , przy czym ja lubiłam
się nim smarować przy kominku gdzie jeszcze szybciej się "topił" i jeszcze intensywniej pachniał 
( jeśli to w ogóle możliwe).
Ten zapach!
Uwielbiam zapach trawy cytrynowej w kosmetykach Orientana ,nie wiem jak to sie stało i kiedy ale zakochałam się w nim.
W balsamie czuć go bardzo mocno, skóra pachnie nim jeszcze długo.
Nic tylko się wąchać..ewentualnie dać się komuś powąchać :D

Zaraz po aplikacji skóra jest"tłusta" jednak wchłania się to dość szybko i pozostaje gładka,odżywiona, nawilżona , pachnąca skóra.

Nie uczulił mnie,nie wywołał podrażnień. Moja skóra go polubiła.

Do przechowywania balsamu można dokupić pojemniczek,który widziałam na jednym z blogów.
Ewentualnie jak ja przeznaczyć na to jakiś pojemniczek po kremie.
Przydałby się pojemnik do przechowywania dołączany do balsamu jako komplet.

Jest jednak pewien "minus".
Ta kostka jest mała , dla mnie za mała. 
Proponowała bym wersję o większej pojemności .
A dlaczego?  
Dlatego że za szybko mi się skończył.

Mam go od ok miesiąca, nie stosowałam codziennie a jakieś trzy razy w tygodniu.
Przy czym moja "powierzchnia użytkowa" jest dość mikrych rozmiarów ( 149cm - 40 kg) i wczoraj właśnie wsmarowałam ostatni kawałeczek.
Czyli nie wystarczył by na miesiąc czasu dla mnie, a tym bardziej przy codziennym stosowaniu przez osoby o normalnych rozmiarach :)
Szkoda , bo ten balsam bardzo przyjemnie działa na naszą skórę a w dodatku cudownie pachnie i chciało by się go używać i używać jak najdłużej.

Ja Wam serdecznie polecam wypróbowanie tego balsamu jeśli jeszcze tego nie zrobiłyście :)
Przypominam że można go kupić teraz w cenie promocyjnej 21 zł w Grota Bryza gdzie znajdziemy wiele innych produktów Orientana,Sylveco,Bingo Spa i wielu innych przyjaznych naszej skórze marek.
A jeśli już stosujecie bądź stosowałyście go w przeszłości to jakie na Was zrobił wrażenie?
Ciekawa jestem czy Wam również tak się podobał jak mnie.

Pozdrawiam Was cieplutko.
Malinka

Brak komentarzy :

Prześlij komentarz

Malinkowy Świat © 2015. Wszelkie prawa zastrzeżone. Szablon stworzony z przez Blokotka